Чи достатньо дієва ваша реклама на телебаченні чи банерка в медіа? Чи ефективно працює ваш веб-сайт або мобільний додаток? Чи достатньо добре працює вивіска на вхідній групі? Та чи спонукає до покупок розташування товарів та стендів у ваших торгових точках?
На всі ці запитання дають відповідь нові технології – інструменти нейромаркетингу. Результати вашої рекламної кампанії можна виміряти максимально точно і не тільки виміряти, але й зрозуміти, що саме зменшує реакцію покупців, і на якій секунді вашої відеореклами потрібно зробити зміни.
На зустрічі ми поговоримо про те:
- Як аналіз реакцій мозку допомагає зробити рекламні ролики максимально дієвими;
- Як покращити веб-сайт, мобільний додаток чи вхідну групу за допомогою пристроїв зчитування руху очей та міміки обличчя;
- Чи достатньо результативна упаковка вашого товару і як можна її покращити;
- Чи може аналіз голосу ваших співробітників покращити сервіс чи збільшити продажі вашого кол-центру;
- Ми також наведемо приклади компаній у різних сферах бізнесу, які вже користуються цими нейромаркетинговими інструментами.
Спікер: Nikolaos Dimitriadis, керівник компанії Trizma Neuro, сертифікований нейромаркетолог, автор книги «Нейробіологія для лідерів».
Мова зустрічі: англійська (з синхронним перекладом).
Квитки можно придбати за посиланням