Маркетингові дослідження: нейро інструменти

Маркетингові дослідження: нейро інструменти

Маркетингові дослідження: нейро інструменти
Коли
18 червня 2018, 19:00
Вартість
500 грн
Місце
Бізнес-центр Леонардо
Організатор
Mind It

Чи достатньо дієва ваша реклама на телебаченні чи банерка в медіа? Чи ефективно працює ваш веб-сайт або мобільний додаток? Чи достатньо добре працює вивіска на вхідній групі? Та чи спонукає до покупок розташування товарів та стендів у ваших торгових точках?

На всі ці запитання дають відповідь нові технології – інструменти нейромаркетингу. Результати вашої рекламної кампанії можна виміряти максимально точно і не тільки виміряти, але й зрозуміти, що саме зменшує реакцію покупців, і на якій секунді вашої відеореклами потрібно зробити зміни.

На зустрічі ми поговоримо про те:

  • Як аналіз реакцій мозку допомагає зробити рекламні ролики максимально дієвими;
  • Як покращити веб-сайт, мобільний додаток чи вхідну групу за допомогою пристроїв зчитування руху очей та міміки обличчя;
  • Чи достатньо результативна упаковка вашого товару і як можна її покращити;
  • Чи може аналіз голосу ваших співробітників покращити сервіс чи збільшити продажі вашого кол-центру;
  • Ми також наведемо приклади компаній у різних сферах бізнесу, які вже користуються цими нейромаркетинговими інструментами.

Спікер: Nikolaos Dimitriadis, керівник компанії Trizma Neuro, сертифікований нейромаркетолог, автор книги «Нейробіологія для лідерів».

Мова зустрічі: англійська (з синхронним перекладом).

Квитки можно придбати за посиланням

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло