Від місії та цінностей до діалогу та залученості.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:
Керівники та власники компаній, що стикаються з питаннями:
- Як правильно доносити топ-команді та співробітникам «куди ми йдемо та навіщо»?
- Як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії?
- Як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації та отримання своєчасного зворотного зв’язку?
НА ВИХОДІ ПРОГРАМИ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ:
- Розуміння цілей, можливостей та ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу
- Принципи побудови системних та ефективних комунікацій
- Розуміння як діагностувати систему внутрішніх комунікацій в своїй компанії
- Основи планування, впровадження та оцінки внутрішніх комунікацій
- Підходи та інструменти трансляції місії, цінностей та досягнень компанії її працівникам
- Критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
ДЕНЬ 1: ВНУТРІШНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК «КРОВОНОСНА СИСТЕМА» ТА БІЗНЕС-ПРОЦЕС
- З чого складається система внутрішніх комунікацій?
- Внутрішні комунікації як «кровоносна система» компанії та бізнес-процес: цілі, цінність, можливості, обмеження
- Ключові ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішніх комунікацій у бізнесі
- Формати та канали транслювання місії, цінностей, цілей від власника і керівництва до працівників.
- Звідки беруться цінності компанії і як вони визначають формати та мову внутрішніх комунікацій?
- Корпоративна культура – як «дзеркало» реальних цінностей власників та керівництва компанії.
ДЕНЬ 2: ЗВ'ЯЗОК КОМУНІКАЦІЙНИХ ТА БІЗНЕС-ЗАВДАНЬ.
- Роль керівника у системі внутрішніх комунікацій бізнесу та ефективній трансляції бізнес-завдань до працівників
- Що таке репутація, та яким чином вона визначає ефективність внутрішніх комунікацій?
- Роль, місце і складові бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу.
- Роль працівників у формуванні та руйнуванні бренду компанії.
- Корпоративна культура і бренд роботодавця: оптимальні і небажані комбінації.
- Специфіка системи внутрішніх комунікацій та ефективність каналів і форматів у кожному із видів корпоративних культур.
ДЕНЬ 3: РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЗМІН У БІЗНЕСІ
- Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька?
- Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
- Роль керівника та власника бізнесу у донесенні трансформаційних процесів працівникам.
- Трансформація корпоративної культури: з чого почати та що досліджувати?
- Правильна «обгортка» змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.
- Специфіка комунікації непопулярних заходів.
- Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій.
- Чутки в процесі корпоративних трансформацій: що з ними робити?
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
МАРИНА СТАРОДУБСЬКА: Асоційований член Chartered Institute of Public Relations (ACIPR), London. Марина має 10 років консалтингової роботи в Україні, СНД, Європі та США в різних галузях бізнесу (девелопмент, металургія, машинобудування, фінанси, банкінг, телекомунікації, хімічна промисловість, вуглевидобуток, енергетика, побутова техніка, FMCG, тютюнова галузь, виробництво харчових продуктів, фармацевтика і ін.). Автор понад 100 тематичних публікацій в електронних і друкованих ЗМІ. Понад 150 проведених авторських тематичних тренінгових програм для топ-менеджменту і фахівців українських і міжнародних компаній, серед яких: Electrolux, ArcelorMittal Кривий Ріг, ContourGlobal, Shell, Mondelez Ukraine (Kraft Foods Ukraine), Universalbank, ВТБ Україна, SoftServe, Raben, Danfoss, ДТЕК, Київенерго, Лемтранс, Метінвест Холдинг, Cisco, PepsiCo, LifeCell (Life :)), Kredobank, медична мережа «Добробут», East Europe Foundation, «1+1 Медіа» та ін.
КОНТАКТНА ОСОБА
МАРІЯ ФРАНОВСЬКА
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email:[email protected]