Внутрішні комунікації для власників. Стратегічний рівень

Внутрішні комунікації для власників. Стратегічний рівень

Внутрішні комунікації для власників. Стратегічний рівень
Коли
29 вересня - 1 жовтня 2018
Вартість
13 200 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Від місії та цінностей до діалогу та залученості.

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:

Керівники та власники компаній, що стикаються з питаннями:

  • Як правильно доносити топ-команді та співробітникам «куди ми йдемо та навіщо»?
  • Як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії?
  • Як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації та отримання своєчасного зворотного зв’язку?

НА ВИХОДІ ПРОГРАМИ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ:

  • Розуміння цілей, можливостей та ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу
  • Принципи побудови системних та ефективних комунікацій
  • Розуміння як діагностувати систему внутрішніх комунікацій в своїй компанії
  • Основи планування, впровадження та оцінки внутрішніх комунікацій
  • Підходи та інструменти трансляції місії, цінностей та досягнень компанії її працівникам
  • Критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

ДЕНЬ 1: ВНУТРІШНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК «КРОВОНОСНА СИСТЕМА» ТА БІЗНЕС-ПРОЦЕС

  • З чого складається система внутрішніх комунікацій?
  • Внутрішні комунікації як «кровоносна система» компанії та бізнес-процес: цілі, цінність, можливості, обмеження
  • Ключові ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішніх комунікацій у бізнесі
  • Формати та канали транслювання місії, цінностей, цілей від власника і керівництва до працівників.
  • Звідки беруться цінності компанії і як вони визначають формати та мову внутрішніх комунікацій?
  • Корпоративна культура – як «дзеркало» реальних цінностей власників та керівництва компанії.

ДЕНЬ 2: ЗВ'ЯЗОК КОМУНІКАЦІЙНИХ ТА БІЗНЕС-ЗАВДАНЬ.

  • Роль керівника у системі внутрішніх комунікацій бізнесу та ефективній трансляції бізнес-завдань до працівників
  • Що таке репутація, та яким чином вона визначає ефективність внутрішніх комунікацій?
  • Роль, місце і складові бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу.
  • Роль працівників у формуванні та руйнуванні бренду компанії.
  • Корпоративна культура і бренд роботодавця: оптимальні і небажані комбінації.
  • Специфіка системи внутрішніх комунікацій та ефективність каналів і форматів у кожному із видів корпоративних культур.

ДЕНЬ 3: РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЗМІН У БІЗНЕСІ

  • Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька?
  • Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
  • Роль керівника та власника бізнесу у донесенні трансформаційних процесів працівникам.
  • Трансформація корпоративної культури: з чого почати та що досліджувати?
  • Правильна «обгортка» змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.
  • Специфіка комунікації непопулярних заходів.
  • Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій.
  • Чутки в процесі корпоративних трансформацій: що з ними робити?

ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:

МАРИНА СТАРОДУБСЬКА: Асоційований член Chartered Institute of Public Relations (ACIPR), London. Марина має 10 років консалтингової роботи в Україні, СНД, Європі та США в різних галузях бізнесу (девелопмент, металургія, машинобудування, фінанси, банкінг, телекомунікації, хімічна промисловість, вуглевидобуток, енергетика, побутова техніка, FMCG, тютюнова галузь, виробництво харчових продуктів, фармацевтика і ін.). Автор понад 100 тематичних публікацій в електронних і друкованих ЗМІ. Понад 150 проведених авторських тематичних тренінгових програм для топ-менеджменту і фахівців українських і міжнародних компаній, серед яких: Electrolux, ArcelorMittal Кривий Ріг, ContourGlobal, Shell, Mondelez Ukraine (Kraft Foods Ukraine), Universalbank, ВТБ Україна, SoftServe, Raben, Danfoss, ДТЕК, Київенерго, Лемтранс, Метінвест Холдинг, Cisco, PepsiCo, LifeCell (Life :)), Kredobank, медична мережа «Добробут», East Europe Foundation, «1+1 Медіа» та ін.

КОНТАКТНА ОСОБА

МАРІЯ ФРАНОВСЬКА
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email:[email protected]

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло