26 вересня в Києво-Могилянській бізнес школі відбудеться подія «Як максимально розкрити потенціал клієнта» з Оленою Мальцевою, яка має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів, автор першої в Україні Школи тотального маркетингу. На події розглянемо неефективну взаємодію, яка проявляється у різний спосіб. Приймаючи всіх клієнтів за «однакових», компанія може не розкрити повністю потенціал тих, у кого він є. І, навпаки, вкладаючи занадто багато ресурсів (люди, час, гроші) у тих, куди не варто.
Крім того, існуючі клієнти часто мають гірші умови та гірший клієнтський досвід, ніж нові. Це відбувається з різних причин. Одна з них: нових ми «завойовуємо», а існуючих сприймаємо як таких, що з нами назавжди. При цьому приділяємо їм менше часу, не знаємо, що відбувається у їхньому бізнесі, не працюємо з їхньою залученістю.
Клієнти різні. Потребують різної клієнтської цінності. І одна із важливих задач: максимально розкрити потенціал клієнта, розібравшись з самого початку з тим, чи він є наш.
Реєстрація на подію за посиланням.