Традиційно збираємося на UNIT.Saas Meetup, аби розібратися, як працюють кращі моделі SaaS-бізнесу на практиці. Цього разу обговоримо тему Customer Support and Health.
Що таке Customer Health?
- Автоматизація та метрики, важливі індикатори Сustomer Health Score.
- Customer Support vs. Customer Success - у чому відмінність?
- NPS: механіка впровадження, підводні камені, результати.
- Взаємодія customer support і product team.
Cпікери:
Аліна Дикуха, креативний директор сервісу розсилок SendPulse. 7 років досвіду у сфері маркетингу. Амбассадор SendPulse. Перевіряє весь функціонал сервісу в умовах реальних проектів у різних нішах. Внесла свій вклад у перетворення SendPulse зі стартапу у лідируючий сервіс email-маркетингу.
Роксолана Бадунь, Head of Customer Support PromoRepublic. 3 роки займається побудовою і розвитком процесів у customer support teams. Здійснює імплементацію Customer Health системи у PromoRepublic. Вірить у те, що customer health впливає на успіх співпраці з клієнтом у довгостроковій перспективі.
Поліна Олексюк, Customer Support Lead Competera Team. Перед тим, як лідити команду технічного саппорту, займалася побудовою сейлз процесів у Competera, тому точно знає потреби клієнтів на різних етапах customer journey. Покращила механізми взаємодії з продуктовою командою. Наразі будує ефективну взаємодію користувачів з продуктами, та разом з Customer Success командою піклується про Customer Health.
Модератор: Павло Педенко.
План зустрічі:
Cases overview — 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом, помилками та інсайтами.
Interactive session — переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.
Networking — спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.
Коли: 30 січня (середа), 19-21:00.
Де: UNIT.City
Квитки тут:https://2event.com/uk/events/1629449