Qudi
Це маска, яка дає змогу створювати персоналізований ШІ-аватар у реальному житті. Стартап 2021 року започаткував Михайло Чумаченко, тоді хлопець закінчував 11 клас. Молодий підприємець разом із друзями-підлітками та менторами розробив розумну маску-емоцію, що реагує на міміку завдяки роботі вбудованих датчиків і управляється за допомогою спеціального мобільного застосунку.
За цей час команда встигла розробити дві версії маски та вивести їх на Kickstarter. «Ми почали у 2021 році з Mask 1 – першої у світі інтерактивної маски. Відтоді продали тисячі виробів і створили всесвітньо визнаний бренд», – йдеться в описі продукту на Kickstarter. Прототип Mask 2 розробили у квітні 2024 року. У травні команда запустила новий збір на Kickstarter, а також розмістила продукт на Product Hunt.
«Запустивши кампанію на Kiсkstarter, мали велику підтримку від комʼюніті та клієнтів. Передзамовлення полетіли вже у перші секунди, а мету кампанії в $10 000 закрили менш ніж за тиждень», – ділиться СМО Qudi Поліна Лугових.