30 квітня 2021 переглянуто 198

«Освіта не тільки для новачків»: основні тренди в корпоративному навчанні

Традиційні формати корпоративного навчання вже не працюють через низький рівень кастомізації

 Фото: pixabay.com

Трендами корпоративного навчання буде цифровізація, точний дизайн програм, онлайн-нетворкінг та точкові програми. Про це повідомляє Strategic.

Зазначається, що традиційні формати корпоративного навчання вже не працюють через низький рівень кастомізації, відсутність діагностичного блоку й вирішення сторонніх кейсів.

Strategic публікує огляд основаних трендів у 2021 році.

Тренд на точний дизайн програм. Адаптація кожного блоку й окремого модуля під ваші бізнес-цілі через діагностику стану потенціалу компанії, стратегічні цілі, внутрішні й зовнішні виклики, що стоять перед компанією, через необхідну дельту в розвитку команди.

Цифровізація. Школи, університети, альтернативні освітні центри будуть трансформуватися. За минулий рік у багатьох зросла довіра до онлайн-освіти й багато хто воліє продовжити навчатися віддалено або мати можливість гібридного формату, де поєднується онлайн і офлайн.

Більше уваги на soft skills. Фокус переходить на зміну мислення, цінності, комунікацію з людьми. З’являється тренд розвитку в особистісних сферах.

Освіта не тільки для новачків. Багато хто хоче розвиватися вже у своїй професії. Саме тому буде з’являтися більше програм для досвідчених фахівців з уже досить високим рівнем.

Точкові програми. Все більше програм буде спрямовано на розвиток конкретних навичок у вузькій області. Фундаментальні та тривалі – добре, але часто цей шлях занадто складний і довгий, а в сьогоднішніх умовах швидкість як ніколи важлива.

Онлайн-нетворкінг. Налагоджувати зв’язки можливо й онлайн. Багато провайдерів бізнес-освіти намагаються максимально забезпечувати контакт між учнями та експертами, що дозволить у результаті сформувати ком’юніті, які будуть цінними як для учнів, так і для експертів.

Раніше повідомлялося, експерти Strategic провели корпоративну програму розвитку для команди українського офісу OLX. Команди на практиці вирішували свої бізнес-кейси.