25 березня 2021 переглянуто 121

Експерти Strategic провели корпоративну програму розвитку для команди українського офісу OLX

Воркшоп для співробітників тривав два дні

Бізнес-девелоперська компанія Strategic провела воркшоп «Стратегія бізнесу: від суті до frameworks» для співробітників компанії OLX.

Традиційний формат корпоративного навчання з низьким рівнем кастомізації може не спрацювати. Аби навчання принесло істотний ефект, потрібен дизайн програми під рішення бізнес-завдання компанії, в основі якої глибинне розуміння поточного стану, зовнішніх і внутрішніх викликів, цілей, рівня компетенції і зрілості, а також особливостей бізнес-культури компанії. У рамках певної методології потрібно чесно собі відповісти на питання, де ми знаходимося зараз і ким ми хочемо бути, виходячи з того, як змінюється світ – з цим і працювали на воркшопі «Стратегія бізнесу: від суті до frameworks».

Команди на практиці вирішували свої бізнес-кейси. Частина учасників перебувала онлайн завдяки можливості гібридного формату навчання, з активним використанням цифрових інструментів. На воркшопі використовували інструмент Miro, який дозволив різним командам у рамках єдиного поля розробляти і бачити рішення один одного.

Спільна робота на дводенному воркшопі дала команді додатковий погляд і драйв для наступних стратегічних кроків. Команда отримала ефективні інструменти й фреймворки, які дозволяють структурувати розуміння стратегії й підходи до формування стратегічних рішень, командно синхронізуватися і зробити наступний ривок у розвитку.

Бренд OLX заснований у 2006 році двома французькими підприємцями. Сьогодні він представлений у більш ніж 30 країнах по всьому світу, серед яких Аргентина, Україна, Польща, Узбекистан, Румунія, Болгарія, Китай, Казахстан, Індія та інші. Сайти OLX щомісяця відвідує понад 330 млн людей із понад 40 країн світу.

OLX є не просто платформою для покупки/продажу товарів і послуг. OLX – це найбільший підрозділ онлайн-оголошень компанії Prosus, глобальної споживчої інтернет-групи й одного з найбільших світових інвесторів у сфері технологій Naspers. На сьогодні до складу холдингу входять такі всім відомі світові компанії як Udemi, Meesho, Codecademy, Skillsoft та інші. Всіх їх об’єднує єдине ядро і спільні цінності, з якими вони стрімко розвиваються і рухаються вперед.

Раніше експерти бізнес-девелоперської компанії Strategic провели стратегічну діагностику ритейлера «Файно Маркет» та проаналізували стан компанії у порівнянні з попередніми роками та іншими провайдерами.