30 квітня 2021 переглянуто 118

Головні аспекти при виборі провайдера корпоративного навчання

Від вибору залежить чи будуть вирішені критичні бізнес-завдання компанії

 Фото: pixabay.com

Лідер стратегічного девелопменту в Україні Strategic опублікував головні аспекти, на які треба звернути увагу при виборі програми корпоративного навчання. Про це повідомляється на сайті проєкту.

Зазначається, що кваліфікований провайдер навчання має досвід системної реалізації бізнес-девелоперських проєктів у заданій галузі, що перевірена десятками, а то й сотнями проєктів. 

«За провайдером повинна стояти сильна методологія, технологія дизайнування, впровадження рішень від заданого напрямку. Це може бути як створення нової стратегії й бізнес-моделі, так і трансформація, або підвищення операційної ефективності», – йдеться у повідомленні.

Не менш важливим, на думку Strategic, є досвід роботи з топменеджерами та власниками бізнесів. Викладач курсу повинен володіти лайт-сесійними техніками, працювати в онлайн-режимі спільно з великими командами, а також використовувати нові інструменти в дизайнуванні.

«Варто задуматися щодо провайдерів, які ставлять питанням: «Які ваші очікування від навчання?». Найчастіше подібні питання не передбачають ефект, який потрібен вашій компанії. Продукт, який вони пропонують – це швидше «інтелектуальна розвага», – зауважують в компанії.

Наявність міжнародного досвіду є критичним фактором, тому це один із головних аспектів.

«Перед тим, як почати навчання, необхідно поставити важливі питання й визначити бізнес-завдання, яке ви хочете вирішити», – зазначають у Strategic.

Раніше повідомлялося, що трендами корпоративного навчання буде цифровізація, точний дизайн програм, онлайн-нетворкінг та точкові програми.