Ми не питаємо, що потрібно клієнту, а направляємо його туди, куди сам він не побіг би – Олександр Саврук
Олександр Саврук розповів про принципи навчання в КМБШ
Декан Києво-Могилянської бізнес-школи (КМБШ) Олександр Саврук зазначив, що КМБШ не прив’язує діяльність школи до традиційних методів викладання, які грунтуються на інформаційно-ілюстративній діяльності викладача. Про це він розповів у інтерв‘ю «Лабораторія сенсів».
«У нас є метафора, що ми виховуємо нашого клієнта так: не питаємо, що йому потрібно, а даємо м’яч туди, куди сам він, можливо, і не побіг би на полі. Тобто він ще має усвідомити, що там міг би бути кращий варіант отримати м’ячик», – пояснив Саврук.
Він додав, що учасники в процесі роботи бачать речі, яких раніше не могли прочитати й усвідомити, бо були зайняті іншим.
«Одна книжка про все не скаже – ось у чому цінність навчання. В аудиторії виникає «магія»: учасник бачить, що є такі теми, підходи, принципи розуміння, до яких я не торкався вчора. Через це нове розуміння такі люди нарощують свої спроможності й створюють ті бізнес-моделі й рішення, які здаються нам більш сучасними, адекватними й перспективними», – зазначає Саврук.
Раніше повідомлялося, що трендами корпоративного навчання буде цифровізація, точний дизайн програм, онлайн-нетворкінг та точкові програми.