Група компаній «МОРЕ ПИВА» розпочинає проєкт стратегування задля виходу на інші ринкові позиції та фінансові результати
Команда проєкту від Strategic®: Оксана Щегельська, Сергій Малець, Микола Макаренко.
Група компаній «МОРЕ ПИВА», до якої входять мережа спеціалізованого ритейлу «Море Пива» та «Hop Hey», завод Fanatic і Дніпровська крафтова броварня FDB, розпочинає проєкт стратегування задля виходу на інші ринкові позиції та фінансові результати.
Про це йдеться на сайті Strategic.
Цей проєкт передбачає:
- Пошук ринкових можливостей та стратегічну діагностику;
- Формування візії розвитку та стратегічних цілей;
- Визначення або перевизначення моделі управління групою компаній, принципів і ролей, із можливим переглядом акціонерних цілей, підходів до ведення бізнесу;
- Визначення, як втілити, та запуск пілотних ініціатив;
- Група прагне створювати більше доданої цінності для зовнішніх і внутрішніх клієнтів.
«Цей проєкт має потенціал не лише трансформувати Групу Компаній, а й задати нові тренди в ринку, стимулюючи конкурентів до вдосконалення та пошуку нестандартних рішень», – йдеться у повідомленні.
Команда проєкту від Strategic®: Оксана Щегельська, Сергій Малець, Микола Макаренко.
Раніше повідомлялося, що Команда Strategic розпочала розробку стратегії бізнесу для компанії Feodal.Online, яка розробляє автоматизований сервіс з отримання та моніторингу відомостей про земельні ділянки.