На квитках на Євробачення заробляють перекупники

На квитках на Євробачення заробляють перекупники

Ціни в інтернеті у п'ять разів перевищують початкову вартість квитків

На квитках на Євробачення заробляють перекупники

Квитки на Євробачення вже розкуплено. Сукупна ціна за те, щоб побачити всі дев'ять концертів конкурсу, складає 60 000 грн.

Ціни на офіційних майданчиках продажу квитків стартували від 200 грн, а на фінальний концерт коштували 16 000 грн, але жодного квитка вже немає ─ їх розкупили в лічені хвилини після офіційно запуску продажів. Про це передає телеканал «Україна».

Продаж квитків стартував увечері 14 лютого. В електронну чергу на квитки записалося 12 000 людей, повідомляє Дмитро Феліксов, керівник компанії з продажу квитків, тому компанія обмежила продаж: не більше чотирьох квитків «в одні руки».

Однак перекупники легко обійшли обмеження ─ місця бронювалися з кількох акаунтів, а зараз квитки на Євробачення продаються в соцмережах у п'ять разів дорожче.

Так, квиток, який на сайті мав початкову вартість 1999 грн, зараз коштує 10 700 грн, повідомляють люди, які записалися в електронну чергу, але квитків купити так і не змогли. У чергу вони стали о 18:00 вечора, близько 21:00 вечора їх було допущено на сайт, але на той момент усі квитки було вже продано.

Ціни за «гранд-фінал» в інтернеті тепер сягають 20 000–30 000 грн.

Інша проблема полягає в тому, що придбаний у перекупників квиток може виявиться несправжнім.

Юлія Захаренко, керівник відділу підтримки клієнтів компанії з продажу квитків, порівнюючи зображення квитків на інтернет-сайтах, заявляє, що частина з них – підробки, роздруковані на якісному кольоровому принтері. Оригінальність квитка визначається розміщеним на ньому штрихкодом, тож варто звертати увагу на його наявність при купівлі квитка.

Павло Шилько, представник оргкомітету Євробачення, повідомив, що ще одна хвиля продажів очікується 10 квітня.

Експерти підготували перелік витрат, в які обійдеться Україні проведення конкурсу Євробачення. Передбачається, що підготовка арени потягне 32 млн грн, оренда приміщення у Міжнародному виставковому центрі обійдеться ще у 28 млн, а «створення творчої концепції дизайну сцени» вже висмоктало з бюджету 3,8 млн грн. На піар-супровід Євробачення закладено 10 млн грн, на їжу для учасників – 12,9 млн, а охорона конкурсу коштує, як виявилося, 113 000 на день. За логотип фестивалю розробникам заплатили 420 000 грн.

Для порівняння: Швеція у 2016 році витратила на Євробачення 14,5 млн євро.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло