Реклама Burger King «зламала» Android
Голос з ролику активує помічник Google Home без згоди глядача
Американська мережа ресторанів швидкого харчування Burger King випустила рекламний ролик, який за допомогою голосової команди активує пристрої телеглядачів на платформі Android, повідомляє The New York Post.
Коли персонаж у рекламі вимовляє фразу «Окей, Google. Що таке воппер?», активується віртуальний помічник на пристроях Google Home, розташованих поблизу телевізора, і вони, на подив телеглядачів, починають зачитувати вголос статтю з «Вікіпедії» про цей бургер.
Багато користувачів висловили своє невдоволення таким підходом до реклами, вважаючи його порушенням свого особистого простору. Компанія Google протягом трьох годин виправила код, після чого пристрої Google Home перестали реагувати на рекламу.
Google Home – це «розумний» динамік з голосовим управлінням і вбудованим віртуальним помічником Google Assistant, який може виконувати різні функції: відповідати на запити користувачів, програвати музику, а також керувати підключеним до нього обладнанням, наприклад, вмикати й вимикати світло в будинку і перемикати телеканали.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].