Перший пасажирський літак китайського виробництва С919 здійнявся у небо

Перший пасажирський літак китайського виробництва С919 здійнявся у небо

Китай, можливо, скоро стане конкурентом найбільших авіавиробників світу

Перший пасажирський літак китайського виробництва С919 здійнявся у небо
Фото Waerfelu/wikipedia

Перший великий реактивний пасажирський літак, спроектований і побудований у Китаї, вилетів із міжнародного аеропорту Пудун у п’ятницю о 14:02 за місцевим часом. На борту перебували п'ятеро чоловік екіпажу.

Про це повідомляє CNN

Таким чином Китай вступає до лав небагатьох країн – розробників авіалайнерів, таких як США, Росія, Бразилія, Канада, Франція, Великобританія та Німеччина.

Виготовлений Корпорацією комерційної авіації (Comac) 168-місний С919 майже не поступається розмірами найпопулярнішим у світі Airbus A320 та Boeing 737-800.

Зліт у Шанхаї в п’ятницю спостерігали люди по усьому світу, включаючи принаймні 2 млн китайців, завдяки платформі мікроблогів Weibo. Comac також представив безпрецедентну  можливість побачити перший політ нового лайнера зсередини. Компанія у реальному часі транслювала зображення з кабіни пілотів, знімаючи з-за спин льотчиків-випробувачів, коли ті виконували маневри. Ні Boeing, ні Airbus нічого подібного під час першого польоту не робили.

Перший політ є важливим, але на літак чекає ще довгий шлях, перш ніж він здійснюватиме пасажироперевезення і буде конкурентноздатним. Авіалайнер очікують місяці або роки виснажливих сертифікаційних випробувань, а стандарти безпеки можуть вимагати змін у конструкції. Компанії Comac також необхідно буде завоювати довіру авіакомпаній у Китаї і світі, довівши, що літак зможе ефективно й надійно працювати на регулярних рейсах.

Передбачається, що С919 будуть використовувати вітчизняні авіалінії. Після завершення тестування і отримання всіх дозвільних документів компанія Китайські східні авіалінії (China Eastern Airlines) першою здійснюватиме рейси на С919.

Китай має амбіційні прагнення обійти США і стати найбільшим у світі ринком комерційної авіації до 2030 року. Китайські авіалінії купують сотні Boeing та Airbus, щоб розвивати свій повітряний флот.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло