Американці купуватимуть все менше автомобілів Toyota
Прогнози аналітиків перевищили реальний прибуток компанії в півтора рази
Toyota Motor Corp прогнозує, що операційний прибуток в нинішньому році знизиться на п’яту частину. Найбільший автовиробник Японії очікує удару від збільшення видатків на просування продажів на основному ринку США. Про це повідомляє Reuters.
Toyota, другий за величиною автовиробник у світі, оцінює операційний прибуток у розмірі 1,6 трлн ієн ($14,06 млрд) за І квартал 2017 року, що є значно нижчим показником, ніж прогнозували аналітики компанії Thomas Reuters I/B/E/S, які очікували результат у 2,3 трлн ієн.
Продаж Toyota в США завжди підтримувався жвавим попитом на її кросовер RAV4 SUV та моделі Highlander SUV, хоч продаж седанів Corolla, Camry, та гібридних Prius дещо знизився через те, що історично низькі ціни на бензин у Північний Америці підняли продажі більших моделей, що їздять на газу.
Невтішний прогноз продажу автомобілів Toyota є наслідком оприлюднених минулого тижня даних, які показали, що продаж нових автомобілів в США у квітні знижається другий місяць поспіль, що вказує на можливе ослаблення продажів протягом усього року.
Уповільнення продажів змушує автовиробників наполегливіше продавати свою продукцію. Галузеві експерти занепокоєні тим, що цінова війна на ринку зможе підірвати прибутки автовиробників.
Прогнози прибутків Toyota прив’язані до прогнозованого курсу ієни на рівні 105 ієн за $1, тоді як у І кварталі курс був 119 ієн за $1.
Автовиробник також повідомив про намір придбати 1,65% власний акцій на загальну суму 250 млрд ієн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].