British Airways втратить 100 мільйонів євро через збій у системі

British Airways втратить 100 мільйонів євро через збій у системі

175 тисячам постраждалих пасажирів доведеться виплатити компенсацію

British Airways втратить 100 мільйонів євро через збій у системі
фото Shutterstock

100 млн євро може втратити авіакомпанія British Airways через комп'ютерний збій в системі, що став причиною скасування сотень авіарейсів в лондонських аеропортах. Про це з посиланням на прогнози експертів Citigroup передає Интерфакс.

«Ми вважаємо, що загальні втрати складуть 100 млн євро, включаючи 40 млн євро втраченої виручки і 60 млн євро компенсацій клієнтам відповідно до законодавства Євросоюзу», – вважають аналітики. За оцінками банку, близько 175 тис. пасажирів постраждали через скасування рейсів тільки 27 травня, постраждалі були і 28, і 29 травня.

У суботу авіакомпанія скасувала всі рейси з Хітроу та Гатвіка через масштабний збій у своїй комп'ютерній системі. Вилетіти з лондонських аеропортів не змогли тисячі пасажирів. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Наслідки комп'ютерного збою простежувалися і в неділю, і в понеділок.

British Airways повідомила в своєму мікроблозі в Twitter в понеділок, що майже всі комп'ютерні системи знову функціонують, і вона збирається виконувати більшу частину рейсів. У авіагрупі International Consolidated Airlines Group S.A. (IAG), до складу якої входить British Airways, поки що не готові робити прогнози щодо витрат, пов'язаних з комп'ютерним збоєм. Акції IAG на торгах в Мадриді в понеділок впали в ціні на 2,9%.

За законодавством ЄС, пасажири, рейси яких затримано більше ніж на три години з вини авіакомпанії, повинні отримати компенсацію в розмірі 250 євро на польотах дальністю до 1,5 тис. км, 400 євро на польотах дальністю до 3 тис. км. Розмір компенсації може дійти до 600 євро в разі затримки далеких рейсів більш ніж на 4 години, пише MarketWatch.

Це означає, що пасажири, які планували летіти з Хітроу, наприклад, в Нью-Йорк або Бангкок, повинні отримати від British Airways компенсацію в 600 євро.

«Додаткові витрати для авіакомпанії можуть бути пов'язані з розміщенням пасажирів в готелях і забезпеченням їх харчуванням», – зазначають експерти Citigroup. Представник British Airways раніше повідомила MarketWatch, що авіакомпанія буде дотримуватися регулюючих положень і «гарантує, що всі її клієнти будуть інформовані про свої права».

«Зараз ми сфокусовані на відновленні роботи, а вже потім ми будемо думати про інше», – заявила вона.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло