British Airways втратить 100 мільйонів євро через збій у системі
175 тисячам постраждалих пасажирів доведеться виплатити компенсацію

100 млн євро може втратити авіакомпанія British Airways через комп'ютерний збій в системі, що став причиною скасування сотень авіарейсів в лондонських аеропортах. Про це з посиланням на прогнози експертів Citigroup передає Интерфакс.
«Ми вважаємо, що загальні втрати складуть 100 млн євро, включаючи 40 млн євро втраченої виручки і 60 млн євро компенсацій клієнтам відповідно до законодавства Євросоюзу», – вважають аналітики. За оцінками банку, близько 175 тис. пасажирів постраждали через скасування рейсів тільки 27 травня, постраждалі були і 28, і 29 травня.
У суботу авіакомпанія скасувала всі рейси з Хітроу та Гатвіка через масштабний збій у своїй комп'ютерній системі. Вилетіти з лондонських аеропортів не змогли тисячі пасажирів. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Наслідки комп'ютерного збою простежувалися і в неділю, і в понеділок.
British Airways повідомила в своєму мікроблозі в Twitter в понеділок, що майже всі комп'ютерні системи знову функціонують, і вона збирається виконувати більшу частину рейсів. У авіагрупі International Consolidated Airlines Group S.A. (IAG), до складу якої входить British Airways, поки що не готові робити прогнози щодо витрат, пов'язаних з комп'ютерним збоєм. Акції IAG на торгах в Мадриді в понеділок впали в ціні на 2,9%.
За законодавством ЄС, пасажири, рейси яких затримано більше ніж на три години з вини авіакомпанії, повинні отримати компенсацію в розмірі 250 євро на польотах дальністю до 1,5 тис. км, 400 євро на польотах дальністю до 3 тис. км. Розмір компенсації може дійти до 600 євро в разі затримки далеких рейсів більш ніж на 4 години, пише MarketWatch.
Це означає, що пасажири, які планували летіти з Хітроу, наприклад, в Нью-Йорк або Бангкок, повинні отримати від British Airways компенсацію в 600 євро.
«Додаткові витрати для авіакомпанії можуть бути пов'язані з розміщенням пасажирів в готелях і забезпеченням їх харчуванням», – зазначають експерти Citigroup. Представник British Airways раніше повідомила MarketWatch, що авіакомпанія буде дотримуватися регулюючих положень і «гарантує, що всі її клієнти будуть інформовані про свої права».
«Зараз ми сфокусовані на відновленні роботи, а вже потім ми будемо думати про інше», – заявила вона.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].