275 авіакомпаній виступають проти розширення дії заборони на ноутбуки в літаках
Загроза нависла над прибутковістю усієї галузі авіаперевезень
Лідери світових авіакомпаній стурбовані впливом ескалації скандалу щодо заборони в літаках ноутбуків та посилення протекціонізму. Про це повідомляє Reuters.
Не зважаючи на те, що промисловість оговталась від попередніх втрат і зробила останній рік теж прибутковим, Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA), яка об’єднує 275 компаній зіштовхується з новими проблемами.
Об’єднання авіаперевізників не згодне із рішенням президента США Дональда Трампа щодо посилення часткової заборони на провезення ноутбуків у салоні.
Група також стурбована протекціоністською риторикою з Вашингтону та Європи, оскільки це може зменшити попит на авіаперевезення та фрахт.
IATA заявила у четвер, що у квітні пасажиропотік зріс на 10,7%, що є найбільшим показником з квітня 2011 року. Але обмеження на великі електричні пристрої в салоні, що були введені у березні, стосувались лише руху між Близьким Сходом та США.
Також IATA , в якості альтернативи,запропонувала більш жорстку перевірку пасажирів та приєдналась до європейських регуляторів, посилаючись на ризик виникнення пожежі, що може бути пов’язана з наявністю в багатьох пристроях літієвого живлення.
Під час конференції IATA , яка відбудеться з 4 по 6 червня , можна буде почути занепокоєність зі сторони операторів Близького Сходу, які вважають, що несправедливо отримали заборону. Серед тих, на кого обмеження вплинули найбільше Emirates, Qatar Airways та Turkish Airlines.
Представники США відкидають звинувачення у таргетингу на будь-яку групу авіакомпаній і заявляють, що діють виключно заради невідкладних проблем безпеки.
В понеділок IATA оголошуватиме оновлені прогнози,які передбачають, що чистий прибуток галузі впаде на 16% до $29,8 млрд цього року, після досягнення максимуму в 2016 році.
Хоча трафік і зростає, це обумовлено дешевими тарифами. Але прибутковість – або середній прибуток на одного пасажира – цьогоріч стабілізується, сказав головний економіст IATA Брайан Пірс.
«Великі об’єми не обов’язково означають високу рентабельність для галузі повітряного транспорту, але це гарний початок», – сказав він.
Зростання популярності недорогих перельотів на далекі відстані також вплинуть на членів IATA , більшість з яких є національними перевізниками і чия доля глобального трафіка уже підірвана конкурентами-лоукостерами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].