Захворіло у світі
19,474,377
Померло у світі
723,348
Вилікувалось у світі
11,801,476
Захворіло в Україні
79,750
Померло в Україні
1,879
Вилікувалось в Україні
43,655
Boeing перейшов у режим «максимальної економії»

Boeing перейшов у режим «максимальної економії»

Будівництво нової моделі відбувається із урахуванням гіркого досвіду поспішного виробництва 787 Dreamliner

Boeing перейшов у режим «максимальної економії»
фото Shutterstock

Компанія Boeing раціоналізує системи виробництва літаків на своїй найбільшій фабриці, намагаючись скоротити витрати ,мати можливість конкурувати з головним суперником Airbus та скоротити дефіцит у розмірі $30 млрд, що утворився завдяки створеному нею 787 Dreamliner. Про це повідомляє Reuters.

Boeing перебудовує своє виробництво для пришвидшення процесу – десятки роботів заміняють людей під час таких повсякденних задач як свердління та заклепування.

Економія, що є частиною довгострокового скорочення затрат, яке також передбачає значне скорочення персоналу, є необхідною, оскільки авіабудівник витратив значні кошти на розробку нових моделей літаків.

Компанія вклала $1 млрд на побудову заводу площею 27 акрів для виготовлення вуглецевих композитних крил для майбутнього широко фюзеляжного дальномагістрального реактивного літака 777Х. Передбачалось, що завод випускатиме 100 літаків на рік. Але із кількістю замовлень у 306 літаків та спадом продуктивності, Boeing заохочує працівників знайти більш ефективні шляхи виконання робіт,щоб таким чином уникнути придбання деяких із запланованих раніше механізмів.

«Чесно кажучи, ми не хотіли б купувати усе обладнання,на яке розраховували раніше, – сказав Ерік Ліндблад, віце-президент програми 777Х, – Це просто справа економії коштів».

Зараз лише дві із шести платформ для розміщення машин для викладки вуглецевих волокон повністю оснащені необхідним обладнанням .

Boeing також створила тимчасову низькошвидкісну лінію для початкового виробництва (LRIP) моделі 777Х, для того щоб протестувати процеси до повноцінного запуску.

Стратегія LRIP частково зв’язана з болючими для компанії уроками на лінії виробництва моделі 787, коли ранні екземпляри, які вийшли з заводу, потребували серйозної переробки.

Фінальна збірка моделі 777Х розпочнеться наступного року, проведення тестувань прогнозують на 2019 рік, а перші поставки слід очікувати у 2020 році. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті