Захворіло у світі
31,328,238
Померло у світі
964,839
Вилікувалось у світі
21,503,496
Захворіло в Україні
181,237
Померло в Україні
3,642
Вилікувалось в Україні
79,901
Власник «Київстара» запускає в Україні месенджер

Власник «Київстара» запускає в Україні месенджер

Платформа надаватиме послуги у вигляді безкоштовних повідомлень, дзвінків і новин

Власник «Київстара» запускає в Україні месенджер
Фото: pixabay.com

Материнський холдинг «Київстар» Veon оголосив про запуск «персональної інтернет-платформи» в Україні, Грузії, Росії та Пакистані. Додаток VEON має стати «єдиною цифровою точкою входу» для абонентів. Трафік в ньому для абонентів мережі не буде тарифікуватися і абоненти зможуть використовувати його навіть при нульовому балансі, стверджують в Veon.

Про це повідомляє AIN.ua.

На запит Mind Київстар відповіли, що можливості глобальної платформи VEON вже доступні, і скористатись ними можуть абоненти усіх телеком операторів. Для цього достатньо завантажити на смартфон відповідний додаток з Play Market. Водночас абоненти компаній, що входять у групу VEON, у тому числі Київстар, матимуть додаткові переваги. 

Поки в «Київстарі» не прокоментували реліз. Хоча для роботи програми без урахування трафіку, ймовірно, можуть бути запущені окремі тарифи чи потрібні зміни в існуючих.

Для Android додаток VEON вже доступний для скачування, а для iOS поки ще перебуває в розробці. Платформа включає в себе месенджер з усіма функціями, до яких вже звикли користувачі на інших платформах: дзвінки, звукові, групові чати, можливість ділитися своїм місцеположенням і інші функції.

Додаток також дозволяє управляти своїм рахунком: стежити за станом балансу, трафіком, управляти тарифами. Крім цього, VEON за допомогою «аналітики даних і штучного інтелекту дозволяє відкривати новий контент кожен день: персоналізовані новини, музику і відео». Абоненту також будуть доступні спецпропозиції від кафе, кінотеатрів та інших закладів.

Надалі у Veon обіцяють розширювати можливості платформи і додавати нові сервіси спільно з партнерами. Пропозиції будуть базуватися на «контекстуальній інформації, отриманій за згодою користувачів».

Цифрова платформа – спроба телеком-холдингу перейти від моделі продажу доступу до інфраструктури (зв'язку і мобільного інтернету) до цифрових послуг. У найближчому майбутньому компанія планує заробляти до 40% від мобільно-фінансового бізнесу, а не зв'язку. Монетизація VEON, який не приносить грошей з трафіку, буде йти за рахунок кооперації з іншими бізнесами і таргетированной реклами.

Нацкомісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) має намір провести розпродаж радіочастот у найпривабливішому для мобільних операторів діапазоні до кінця 2017 року.
На першому тендері Нацкомісія регулювання зв'язку та інформатизації планує продати в першу чергу ліцензії на 4G у частотному діапазоні 2500-2700 МГц. Більша частина цього діапазону належить компанії «ММДС-Україна», кінцевим бенефіціаром якої є Ахметов. Менша частина належить «Кейбл ТВ-фінансам». Її засновники – «ММДС-Україна» і британський офшор. 
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті