Метінвест: «Укрзалізниця» може не впоратись з переорієнтацію вантажів на чорноморські порти
Компанія переорієнтувала на порти Чорного моря більше половини своїх вантажів

У гірничо-металургійному холдингу «Метінвест» сумніваються в здатності «Укрзалізниці» забезпечити своєчасну поставку продукції на порти Чорного моря після переорієнтації логістики компанії в зв'язку з закриттям Керченської протоки. Про це Mind повідомили в прес-службі «Метінвест Холдингу».
Компанія була змушена переорієнтувати свою логістику в зв'язку з закриттям РФ Керченської протоки в серпні-вересні, повідомляють в прес-службі на запит Mind.
«Близько 2/3 вантажопотоку ми переорієнтували з портів Азовського моря в порти Чорного моря, з того обсягу що залишився частина була вивезена заздалегідь в липні, частина планується до вивезення в вересні. Вантажі, які ми відвантажуємо на експорт – це продукція наших меткомбінатів – чавун, сляби, рулон, лист. В якості альтернативних портів задіяні порти Чорноморська, Одеси і Миколаєва», – йдеться в повідомленні компанії.
У «Метінвесті» розраховують, що збільшення логістичних витрат на доставку залізницею буде компенсовано за рахунок укрупнення суднових партій у більш глибоководних портах Чорного моря. У той же час в компанії побоюються, що фінансові втрати можуть виникнути в зв'язку з проблемами в «Укрзалізниці».
«На даний момент найбільші побоювання у нас викликає здатність «Укрзалізниці» забезпечити своєчасну доставку готової продукції в порти Чорного моря. Порушення запланованих термінів формування суднових партій може призвести до фінансових втрат в результаті тривалого простою суден в очікуванні вантажу, а також до невиконання контрактних термінів відвантаження з портів України. Крім того, таке значне подовження плеча поставок вимагає більшої кількості вагонів, дефіцит яких вже починає відчуватися за багатьма напрямками залізничних перевезень», – йдеться в повідомленні прес-служби.
Що стосується подальших планів «Метінвесту» щодо вибудовування своєї логістики після обмежень заходів в порти Азовського моря, то в компанії відзначають, що стратегія поки розробляється. «Наші наступні кроки залежатимуть від періодів закриття каналу, які, як ми вже зараз розуміємо, можуть зсуватись на більш віддалені терміни. Плануємо діяти відповідно до обставин, принципові домовленості з портами/терміналами в Чорному морі досягнуті, їх готовність прийняти необхідні обсяги нашої продукції підтверджена», – кажуть в «Метінвесті».
Нагадаємо, у зв'язку з будівництвом так званого «Кримського моста» (моста через Керченську протоку), РФ заявила про введення заборони на перетин судами протоки в окремі дати серпня-жовтня 2017 року. Також Росія заявила про введення обмежень за розміром суден, які зможуть перетинати протоку, після встановлення арочних прольотів мосту. Мінімальна осадка суден, які зможуть заходити в порти Маріуполя і Бердянська, тепер складе 8 м замість діючих 15 м.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].