Facebook очолив рейтинг найулюбленіших брендів світу
Для створення рейтингу дослідники проаналізували 367 млн згадок брендів у соцмережах

NetBase, світовий лідер у галузі корпоративної соціальної аналітики, сьогодні випустила третій щорічний звіт Most loved brands of 2017 – ТОП-100 найулюбленіших світових брендів.
При укладанні рейтингу використовувалася технологія соціальної аналітики – було вивчено понад 367 млн згадок у соцмережах імен улюблених брендів в області технологій, споживчих товарів, автомобільної промисловості, продуктів харчування і напоїв, фінансових послуг і телекомунікацій.
Перша десятка найулюбленіших брендів:
1. Facebook
2. Amazon
3. eBay
4. Apple
5. Snap
6. Disney
7. Pokémon Go
8. Etsy
9. Netflix
10. Sony
Укладачі зазначають, що споживачі все частіше пишуть у соцмережах про бренди або долучаються до їх сторінок – ефективність популяризації брендів через соцмережі зросла на 40% порівняно з минулим роком.
П’ять брендів, які показали найвище зростання за останній рік:
1. Target (18) +473%
2. Gucci (17) +230%
3. T-Mobile (56) +164%
4. Sephora (48) +147%
5. Nutella Ferrero (47) +144%
«Найулюбленішими брендами продовжують, як і в попередніх роках, залишатися технологічні компанії», – зазначив керівник NetBase з маркетингу Пейдж Лейдіг.
А ці десять компаній потрапили цього року в рейтинг вперше – і деякі одразу на високі позиції:
· Snap (5)
· Uber (11)
· Zara (13)
· Lyft (27)
· Tesla (28)
· American Express (40)
· Puma (41)
· HBO (46)
· Hulu (63)
· Converse (64)
Дослідження показує, що 83% брендів, які люблять користувачі соціальних мереж по всьому світу, припадають на США (63%), Японію (12%) і Німеччину (8%).