У «Борисполі» наголошують на необхідності неавтомобільного сполучення аеропорта та Києва

У «Борисполі» наголошують на необхідності неавтомобільного сполучення аеропорта та Києва

Збільшення навантаження на автомобільне шосе загрожує транспортним колапсом

У 	«Борисполі» наголошують на необхідності неавтомобільного сполучення аеропорта та Києва
Фото УНІАН

Керівництво Міжнародного аеропорту «Бориспіль» наголошує на необхідності створення альтернативного, не автомобільного, маршруту громадського транспорту, який з'єднає аеропорт з Києвом, повідомляють “Українські новини”.

Серед бажаних варіантів називають вузлову залізничну станцію, трамвай, повітряний експрес або метро.

«Ще два роки, і шосе просто встане. І ми розуміємо, що якщо не буде організовано сполучення з іншими альтернативними видами транспорту, крім автомобілів, це стане серйозною проблемою регіону. А головний наш пріоритет – вузлова залізнична станція. Якщо немає – трамвай, повітряний експрес, метро з Києва до «Борисполя», не має ніякого значення, що це буде, нам потрібно регулярне сполучення з містом» – наголосив перший заступник директора аеропорту Євген Дихне.

У “Борисполі” наголошують на необхідності неавтомобільного сполучення аеропорта та Києва
Траса до аеропорту «Бориспіль»
Фото ТСН

Він підкреслив, що згідно з планами розвитку аеропорту і дослідженнями приросту пасажирського трафіку, проблему сполучення «Борисполя» необхідно вирішити в п'ятирічній перспективі.

Нагадаємо, про стан проекту “Повітряний експрес”, який має з’єднати Києв та аеропорт “Бориспіль” наземним метро, 8 серпня розповідав міністр інфраструктури Володимир Омелян.

За його словами, наразі ведуться переговори з китайськими партнерами проекту.
«Ми розглядали різні напрямки, як можливо це реалізувати. Адже, як ви знаєте, є той багатостраждальний китайський кредит на Повітряний експрес, хоча частину грошей з нього розікрали «папереднікі», – сказав Омелян.

Фото day.kyiv.ua

За його словами, після успішного завершення переговорів на реалізацію проекту знадобиться не більше 2 років. «По метро, якщо б ми зараз успішно завершили переговори з китайцями, то термін реалізації – це максимум півтора року. Термін збору технічної документації – ще півроку. Тобто, максимум за 2 роки могли б мати». – зазначає міністр інфраструктури.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло