Омелян: реалізація проекту метро між Києвом та Борисполем займе не більше 2 років
Наразі тривають переговори з китайськими партнерами

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв’ю виданню «Обозреватель» розповів про проект наземного метро, яке має з’єднати Київ з аеропортом та містом Бориспіль.
Активізація цього проекту пов’язана з інтересом авіакомпаній-лоукостерів до українського ринку. «Ми виходили з того, що лоукости – доступний транспорт, то ж і витрати на дорогу до аеропорту мають бути невисокі. Навіть якщо і за дещо вищим за звичайний тарифом, легке метро – це однозначно буде дешевше і зручніше для пасажирів», – зазначив Володимир Омелян.
За його словами, таке метро також є виправданим кроком у розширенні інфраструктури столиці. «Запускаючи метро, ми запускаємо не просто сполучення міста з аеропортом Бориспіль, ми приєднуємо місто-супутник Бориспіль і розвиваємо інфраструктуру навколо цієї гілки метро. А це надалі – котеджні містечка, нові забудови, підприємства, винесені за межі Києва», – розповідає міністр.
Наразі ведуться переговори з китайськими партнерами проекту «Повітряний експрес». «Ми розглядали різні напрямки, як можливо це реалізувати. Адже, як ви знаєте, є той багатостраждальний китайський кредит на Повітряний експрес, хоча частину грошей з нього розікрали «папереднікі», – сказав Омелян.
За його словами, після успішного завершення переговорів на реалізацію проекту знадобиться не більше 2 років. «По метро, якщо б ми зараз успішно завершили переговори з китайцями, то термін реалізації – це максимум півтора року. Термін збору технічної документації – ще півроку. Тобто, максимум за 2 роки могли б мати». – зазначає міністр інфраструктури.

Нагадаємо, 19 травня представники КМДА, Київського метрополітену, «Укрзалізниці» і Міністерство інфраструктури які працюють на розробкою проекту «Повітряний експрес» повідомляли, що на його реалізація коштуватиме $300–320 млн.
«Фінансування передбачається приблизно на $300–320 млн. Чому виходить така велика сума? Київ хоче покрити цією гілкою ще і Троєщину. Тобто крім гілки на Бориспіль, проект повинен вирішити і транспортну проблему лівого берега Києва. Гроші мають піти на будівництво залізничної інфраструктури , інфраструктури tram-train, на закупівлю рухомого складу», – повідомив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].