Автомобілів Lexus стали купувати менше
Попит на седани розкішного бренду впав на 4,4% по всьому світі

Toyota Motor у п’ятницю заявила, що її розкішний бренд Lexus зазнав зниження продажів за І півріччя 2017, оскільки попит на його седани впав у США, його найбільшому ринку. Про це повідомляє Reuters.
Попит на седани, які традиційно є основою для автовиробників, включно із компаніями Toyota та Honda, за останні роки знизився на ключовому ринку, США, що змушує автовиробників зосереджуватись на випуску позашляховиків та вантажівок.
Toyota заявила, що продала 305 169 автомобілів в усьому світу за січень-червень, що на 4,4% менше ніж минулого року,коли було продано 319 275 автомобілів. У США продажі скоротились на 10%, в Японії – на 23%, а в Китаї – на 30%.
Очікується, що річний обсяг продажів цього року складе близько 4%, що становить 650 000 одиниць, оскільки нещодавно випущена спортивна модель купе LC та оновлена версія седану LS зможуть трохи збільшити продажі найближчим часом.
Хоча Lexus продовжує насолоджуватись стабільними продажами свого кросовер NX, аналітики зазначають, що загалом бренд опинився поза конкуренцією із новими пропозиціями від Daimler, який нещодавно розпочав випуск моделей Mercedes E-класу та моделями BMW 5-серії.
Нагадаємо, днями BMW показав світу свій новий екстремальний седан M5 нового покоління, який відрізняється від усіх авто М-серії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].