Facebook Inc вимагає безкоштовно повернути їй російський домен facebook.ru

Facebook Inc вимагає безкоштовно повернути їй російський домен facebook.ru

Використання чужого торгового знаку є незаконним та тягне за собою сплату мільйонної компенсації

Facebook Inc вимагає безкоштовно повернути їй російський домен facebook.ru
фото з pixabay.com

Американська компанія Facebook Inc. вимагає безкоштовно повернути їй домен facebook.ru, який з 2005 року належить головній платіжній структурі системи «Золота корона». Компанію не влаштовує факт, що з недавнього часу з facebook.ru іде автоматична переадресація на сайт платіжної системи. У зв’язку з цим американська компанія написала офіційного листа із зверненням припинити російській структурі ЦФТ ( «Центр фінансових технологій») використовувати товарний знак facebook, передає газета «Коммерсант».

У листі зазначається, що корпорація Facebook Inc, заснована в 2004 році є власником всесвітньовідомої соціальної мережі та правовласником товарного знаку facebook. Зареєстроване ім’я домену використовує товарний знак, що є неприйнятним для Facebook Inc.

Також в листі мова йде про порушення статті 1515 ГК РФ, яка передбачає відповідальність за використання чужого товарного знаку у вигляді сплати компенсації до 5 млн рублів або виплати подвійної компенсації від вартості товарного знаку.

Корпорація вимагає припинити використовувати товарний знак і безоплатно передати їй домен до 30 вересня. Станом на 3 вересня вимогу виконано не було.

Як повідомляється, facebook.ru продовжує перенаправляти користувачів на сайт «Золотої корони»

Російські власники домену від коментарів відмовились.

Як повідомляє видання, є декілька імовірних сценаріїв навіщо російській платіжній системі домен facebook.ru. Найбільш логічним варіантом є реєстрація для продажу домену Facebook Inc після її приходу в Росію, оскільки в ЗМІ фігурувала сума потенційної угоди в $1 млн. Випадки, коли корпорація викупляла свої домени, уже були.

Ще одним варіантом може бути звичайна піратська практика, направлена на отримання нової аудиторії на свій сайт шляхом використання чужого популярного товарного знаку.

Повідомляється, що імовірніше всього Facebook Inc доведеться відстоювати своє право на власність у суді. Втім, навіть не зважаючи на високі шанси американської компанії, російська ЦФТ також знаходиться у виграшному положенні. Експерти зазначають, що  слова «face» та «book» є загальновживаними, а ЦФТ не є соціальною мережею та конкурентом Facebook. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло