Facebook Inc вимагає безкоштовно повернути їй російський домен facebook.ru
Використання чужого торгового знаку є незаконним та тягне за собою сплату мільйонної компенсації

Американська компанія Facebook Inc. вимагає безкоштовно повернути їй домен facebook.ru, який з 2005 року належить головній платіжній структурі системи «Золота корона». Компанію не влаштовує факт, що з недавнього часу з facebook.ru іде автоматична переадресація на сайт платіжної системи. У зв’язку з цим американська компанія написала офіційного листа із зверненням припинити російській структурі ЦФТ ( «Центр фінансових технологій») використовувати товарний знак facebook, передає газета «Коммерсант».
У листі зазначається, що корпорація Facebook Inc, заснована в 2004 році є власником всесвітньовідомої соціальної мережі та правовласником товарного знаку facebook. Зареєстроване ім’я домену використовує товарний знак, що є неприйнятним для Facebook Inc.
Також в листі мова йде про порушення статті 1515 ГК РФ, яка передбачає відповідальність за використання чужого товарного знаку у вигляді сплати компенсації до 5 млн рублів або виплати подвійної компенсації від вартості товарного знаку.
Корпорація вимагає припинити використовувати товарний знак і безоплатно передати їй домен до 30 вересня. Станом на 3 вересня вимогу виконано не було.
Як повідомляється, facebook.ru продовжує перенаправляти користувачів на сайт «Золотої корони»
Російські власники домену від коментарів відмовились.
Як повідомляє видання, є декілька імовірних сценаріїв навіщо російській платіжній системі домен facebook.ru. Найбільш логічним варіантом є реєстрація для продажу домену Facebook Inc після її приходу в Росію, оскільки в ЗМІ фігурувала сума потенційної угоди в $1 млн. Випадки, коли корпорація викупляла свої домени, уже були.
Ще одним варіантом може бути звичайна піратська практика, направлена на отримання нової аудиторії на свій сайт шляхом використання чужого популярного товарного знаку.
Повідомляється, що імовірніше всього Facebook Inc доведеться відстоювати своє право на власність у суді. Втім, навіть не зважаючи на високі шанси американської компанії, російська ЦФТ також знаходиться у виграшному положенні. Експерти зазначають, що слова «face» та «book» є загальновживаними, а ЦФТ не є соціальною мережею та конкурентом Facebook.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].