Українська студія зняла ролик для італійського бренду Diesel
Зйомки проходили в Києві, в тому числі на недобудованому Подільському мосту

Італійський бренд одягу Diesel опублікував рекламне відео нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw. Ролик зняла українська студія FAMILY Production.
Про це повідомляє DTF Magazine.
Режисером відео став Франсуа Руссель, на рахунку якого роботи зі світовими брендами, Мадонною і The Rolling Stones. А саундтреком була обрана пісня Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.
Головна ідея рекламної кампанії – відмова від прагнення до досконалості і прийняття зовнішніх недоліків. «Мене завжди більше цікавило недосконалість, тому що воно відрізняє від натовпу», – пояснює засновник бренду Ренцо Россо.
«Бути унікальним набагато красивіше, ніж бути ідеальним», – додав креативний директор Diesel.
В рамках презентації осінньо-зимової колекції Diesel видалив всі свої публікації в Instagram. У компанії пояснюють це тим, що в Instagram багато хто шукає ідеальні зорові образи. На даний момент на сторінці бренду дві фотографії – обидві супроводжуються хештегом #GoWithTheFlaw.
Нова колекція надійде в продаж лімітованою кількістю 23 вересня.
Diesel – італійська дизайнерська компанія і торгова марка одягу та аксесуарів денім-напрямки. Її заснували Ренцо Россо і Адріано Гольдшмідт в 1978 році.
Студія FAMILY Production була заснована у 2004 році в Києві. Студія спеціалізується у зйомках рекламних роликів. FAMILY Production працювала з такими брендами, як: Danone, Coca-Cola, McDonalds, Nestle, Heinz та ін.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].