Регулятор погрожує Ryanair судом за масове скасування рейсів і порушення прав пасажирів

Регулятор погрожує Ryanair судом за масове скасування рейсів і порушення прав пасажирів

Авіакомпанія зобов'язана компенсувати всі витрати пасажирів у разі скасування рейсу

Регулятор погрожує Ryanair судом за масове скасування рейсів і порушення прав пасажирів
Фото: pixabay.com

Ірландському лоукостеру Ryanair погрожують судом за те, що авіакомпанія систематично обманює своїх клієнтів стосовно їх прав при скасуванні рейсу, повідомляє ВВС.

Управління цивільної авіації (САА) повідомило, що почне судовий процес проти Ryanair. Лоукостер помилково повідомив, що не зобов'язаний в разі скасування рейсу забезпечувати пасажирам переліт рейсами інших авіакомпаній. Тепер Ryanair стверджує, що готовий співпрацювати з управлінням і зробить все, що від них вимагає САА.

Виконавчий офіцер САА Ендрю Хейнс сказав у програмі ВВС Today, що справа навряд чи дійде до суду, але той факт, що Ryanair ігнорує закони і права споживачів, є неприйнятним. «Вирішити ці проблеми можна було просто, але вони цього не зробили. Люди не повинні вибирати між низькими цінами і законними правами», – вважає Хейнс.

За словами представників САА, на сайті Ryanair не було вказано, що авіакомпанія зобов'язана компенсувати всі витрати пасажирів у разі скасування рейсу. У ці витрати входять проживання, харчування, а також відправка пасажирів рейсами інших авіакомпаній.

Представники Ryanair запевняють, що пасажири, у яких виникли проблеми через скасування рейсу, зможуть полетіти іншим рейсом або отримають грошову компенсацію. Також вони отримали повідомлення на електронну пошту, в яких міститься інформація про зміни в розкладі рейсів на жовтень. Крім того, пасажирам надали ваучери на суму 40 євро в один бік або 80 євро туди і назад для придбання квитків на альтернативні рейси.

Нагадаємо, компанія вже скасувала майже 21 000 рейсів, це зачепило загалом 715 000 пасажирів.

Раніше Ryanair повідомив про те, що буде скасовувати до 50 рейсів щодня до кінця жовтня після того, як компанія визнала плутанину з відпустками пілотів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло