Британцям доводиться більше витрачати через Brexit
Громадяни Великобританії стали купувати більше продуктів харчування та менше побутової техніки

Британські покупці збільшили свої витрати у вересні найшвидшими темпами в 2017 році, не враховуючи лише хвилю пов’язану з святкуванням Великодня, але, в основному, зростання було спричинено голосуванням щодо Brexit. Про це повідомляє Reuters.
Роздрібні продажі зросли на 1,9% з 1,6% в серпні.
Це збільшення слідує за іншими ознаками того, що споживачі в Великобританії адаптуються до росту інфляції, викликаним значною мірою падінням вартості фунту після референдуму щодо виходу країни з ЄС.
«Видатки, як і раніше, зосереджені на великих покупках. Коли покупці купують зимові пальто або шкільне приладдя, але уникають покупки меблів та відкладають на потім придбання нової побутової техніки», – сказала генеральний директор компанії BRC Хелен Дікінсон.
У порівнянні з аналогічним періодом за минулий рік, продаж продуктів харчування зріс на 2,5%, а непродовольчих товарів зросли всього на 0,5%.
Конфедерація британської промисловості заявила минулого місяця, що її об’єми роздрібних продажів показала ріст до 2-річного максимуму на початку вересня, чому посприяли продажу продуктів харчування та одягу.
Повідомляється, що британські магазини спостерігали найбільший стрибок продажів більш ніж за 3 роки у вересні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].