У Китаї тестують поїзди, які будуть рухатися завдяки магнітній подушці
Магнітно-левітаційна лінія дозволяє розвивати надвисокі швидкості

У китайській столиці Пекіні в тестовому режимі запустять першу магнітно-левітаційну лінію, передає інформагентство Сіньхуа.
Ходові випробування для поїздів на магнітній подушці (маглевів) S1 з нульовим навантаженням проходять на середньо- і низькошвидкісній залізничної лінії.
Наприкінці року лінія, що з'єднує станції Шічан і Цзіньаньцяо, буде здана в тестову експлуатацію, що дозволить помітно покращити ситуацію з транспортною доступністю району Меньтоугоу на заході Пекіна.
Наголошується, що магнітно-левітаційна лінія S1 є ексклюзивною інтелектуальною розробкою Китаю. Загальна протяжність – 10,2 км. На ній буде обладнано 8 підвісних станцій.
Маглев складається з 6 вагонів з сумарною пасажиромісткістю 1032 пасажира. Максимальна швидкість руху – 80 км/год.
Поїзд на магнітній подушці, або маглев – це поїзд, який утримується над полотном дороги, рухається і керується силою електромагнітного поля. Такий поїзд, на відміну від традиційних, у процесі руху не торкається поверхні рейки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].