На Snapchat транслюватимуть серіали, шоу та інші програми
Snap та NBCUniversal запустили спільну студію для випуску контенту для залучення нової аудиторії

Материнська компанія додатку для миттєвого обміну повідомленнями та відео Snapchat, Snap, та NBCUniversal запустили спільну венчурну студію для випуску серіалів та інших жанрів для трансляції на Snapchat. Про це повідомляє Reuters.
Обидві компанії уже випустили принаймні три шоу для Snapchat. намагаючись завоювати більшу аудиторію глядачів.
Фінансові дані угоди не розголошуються. Відомо, що NBCUniversal, яка входить до складу Comcast Corp., інвестувала в Snap $500 млн в рамках первинного публічного розміщення акцій (IPO) в березні.
Першу угоду нової компанії було укладено із Donut Studios, засновану братами Марком та Джеєм Дупласами, які виступали продюсерами та брали участь у шоу каналу HBO.
Компанії заявили, що NBC Sports продовжить партнерство зі Snapchat та Buzzfeed для створення відеороликів під час зимових Олімпійських ігор 2018 року в Південній Кореї. Попередні відео Snapchat з літніх Олімпійських ігор 2016 року в Ріо-де-Жанейро зібрали більше 2 млрд переглядів.
В серпні Snap повідомила, що її програма новин «Stay Tuned» залучила більше 29 млн унікальних глядачів з моменту її запуску в липні, і, що більше 40% глядачів дивились програму не менше трьох днів на тиждень, підтверджуючи потенціал розробників до зацікавлення молодшої аудиторі до Snapchat.
Нагадаємо, в серпні акції компанії Snap впали до нового мінімуму – до $11,47 з акцію.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].