Акції Snap падають, але Еван Шпігель вважає, що Snapchat скоро покаже зростання

Акції Snap падають, але Еван Шпігель вважає, що Snapchat скоро покаже зростання

«Танцюючий хот-дог» б'є рекорди популярності серед користувачів

Акції Snap падають, але Еван Шпігель вважає, що Snapchat скоро покаже зростання
Фото pixabay.com

Акції Snap, власника популярного серед молоді додатку Snapchat, впали на 17% до нового мінімуму в четвер увечері – до $11,47 за акцію, повідомляє Financial Times.

Ця вартість більше ніж удвічі зменшилася з часу, коли акції компанії вперше були розміщені на біржі – на початку березня вони коштували по $24 за акцію.

Падіння акцій Snap пов'язано з публікацій фінансового звіту компанії. У II кварталі чистий збиток компанії склав $443,09 млн, це в 3,8 рази більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Виручка збільшилася в 1,5 рази – до $ 181,6 млн. Аудиторія Snapchat зросла не так сильно, як очікували інвестори, кількість щоденних користувачів збільшилася на 4% або на 7,3 млн осіб. Таким чином, додатком зараз користується 173 млн людей, аналітики передбачали цифру в 75,2 млн. Щоденна аудиторія Instagram Stories за даними за червень – 250 млн користувачів.

Між тим Еван Шпігель, головний виконавчий директор Snap, заявляє, що аналітики фокусуються на неправильних показниках, і заявляє, що він і співзасновник Боббі Мерфі не продаватимуть жодних акцій в цьому році, щоб показати, що вони «глибоко переконані в довгостроковому успіху Snapchat.

Шпігель вважає, що аналітики оцінюють кількість щоденних активних користувачів – критерії, за якими вимірюється популярність Facebook чи Twitter, а натомість вони мають дивитися на те, скільки часу користувачі витрачають на додаток Snapchat і на прибутки від реклами.

Середні доходи від реклами в Snapchat  зросли з 50 центів на одного користувача рік тому до $1,05 в другому кварталі, що дозволило збільшити дохід на 153% в річному вираженні до $181,7 млн.

Також Шпігель вважає, що Snapchat має великі перспективи для зростання, оскільки використовує безліч нововведень, які захоплюють молодіжну аудиторію Snapchat і стають вірусними. Наприклад, така функція, як вставити своє фото у «танцюючий хот-дог», стала надзвичайно популярною – нею скористалися вже 1,5 млн користувачів.

Нагадаємо, в середині червня акції Snap вперше впали до початкового рівня IPO.

Та все ж таки Snap входить у список 8 найдорожчих стартапів США – це компанії, чия вартість перевищила позначку в 10 млрд доларів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло