У Сінгапурі запустили пасажирський термінал без персоналу
Весь процес реєстрації на рейс відбувається без втручання людини

З 1 листопада в сінгапурському аеропорту Чангі запустили автоматизовану систему реєстрації при посадці на рейси. Пише Forbes.ru.
«У новому терміналі №4 не працює жоден співробітник, всі етапи оформлення документів перед посадкою на рейс проходять автоматично. У період тестування системи штатні співробітники аеропорту в разі збоїв оперативно підключаються до роботи з пасажирами нового терміналу, в перспективі їх участь не буде необхідною», – йдеться в повідомленні.
Нова система передбачає автоматичну реєстрацію пасажира, паспортний контроль, перевірку безпеки і контроль багажу. Також були встановлені пристрої з розпізнавання облич, що дозволяють проходити посадку без втручання людини.
Проект працює в пілотному режимі, за результатами випробувань буде прийнято рішення щодо автоматизації інших терміналів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].