Світові автовиробники витратять $90 млрд на електрифікацію своїх авто
Лише VW планує витратити $40 млрд, щоб створити електрифіковані варіанти 300 своїх моделей

Автовиробник Ford Motor планує подвоїти видатки на електрифікацію своїх транспортних засобів, що є частиною інвестиційного «цунамі» глобальних автовиробників в акумулятори та електрокари, яке тепер складає приблизно $90 млрд і ще зростає. Про це повідомляє Reuters.
Усі ці кошти вливаються в малесенький сектор, який складає менше 1% від 90 млн автомобілів, які продаються щороку, і в якому провідне місце займають авто Ілона Маска Tesla.
Найкращі світові автовиробники представлятимуть десятки нових електрокарів та гібридів протягом наступних п’яти років – багато з них у Китаї. Втім керівники компаній задаються питанням: хто купуватиме усі ці транспортні засоби?
«Teslа зіштовхується з реальною конкуренцією», – сказав Майк Джексон, виконавчий директор AutoNation, найбільшої мережі роздрібної торгівлі в США. Джексон прогнозує, що до 2030 року нові електрокари можуть скласти 15–20% від продажів нових авто в США.
Інвестиції в електрифіковані транспортні засоби, оголошені на сьогоднішній день, включають в себе не менше $19 млрд у США, $21 млрд у Китаї та $52 млрд у Німеччині.
Але американські та німецькі автовиробники заявили, що основна частина цих інвестицій призначена для Китаю, де влада прийняла підвищення квот на електрокари починаючи з 2019 року.
Також автовиробники частково реагують на тиск з боку регуляторів у Європі та США щодо зменшення викидів вуглекислого газу.
Компанія Daimler заявила, що витратить не менше $11,7 млрд на впровадження 10 електричних та 40 гібридних моделей.
Наразі автомобіль Nissan Leaf залишається найбільш популярним авто в світі.
Найбільшою є інвестиція від Volkswagen, автовиробник планує витратити $40 млрд до 2030 року на створення електрифікованих версій своїх 300 глобальних моделей.
General Motors у США розповіла про свої плани щодо впровадження 230 нових електромобілів до 2023 року, більшість з яких збудують на спеціальній модульній платформі, яку буде представлено в 2021 році.
Китайські автовиробники, зокрема і місцеві партнери Ford, VW та GM, оприлюднили доволі агресивні інвестиційні плани.
Директор Fiat Chrysler Automobiles Серхіо Маркіонне сказав, що немає жодного сенсу називати кількість електрифікованих у майбутньому авто. Також він зазначив, що компанія не відчуває ніякого тиску, але працює з урахуванням вимог до викидів вуглекислого газу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].