Банки на свята видали вдвічі більше кредитів на подарунки
За аналогічний період минулого року українці були більш заощадливими

Банки у період новорічних свят видали в півтора-два рази більше кредитів «на подарунки», ніж за аналогічний період попереднього року, повідомляє FinClub.
Як зазначається, зимові свята тривають місяць – зі Святого Миколая 19 грудня до Водохреща 19 січня, але банки у своєму маркетингу роблять акцент на кредитуванні новорічних подарунків і кожен з них фіксує «передноворічний» період індивідуально.
Так, у ПриватБанку з 25 грудня 2017 року до 9 січня 2018 року видано трохи менше 90 000 кредитів на загальну суму 500,57 млн грн.
«За аналогічний період минулого року було оформлено кредитів на 220,06 млн грн. Таким чином, обсяг продажів зріс більше ніж удвічі. У середньому в свята видавалося 31,28 млн грн на день, а піковим стало 30 грудня. Цього дня було оформлено майже 9000 кредитів на загальну суму 54,43 млн грн», – підрахували в банку.
Водночас Альфа-Банк видав понад 65 000 кредитів на суму близько 700 млн грн. «При цьому продажі кредитів на товари та послуги зросли за обсягом більше ніж у 2,5 раза, за кількістю – більше ніж втричі», – підрахували в банку. Обсяг кеш-кредитів збільшився в 1,5 раза, а їхня кількість – в 2,5 раза. Настільки ж зросла і кількість нових кредитних карток.
У свою чергу ПУМБ фіксує «передноворічний ажіотаж» з 16 грудня і до 6 січня, коли банк видав понад 60 000 цільових споживчих кредитів на суму понад 650 млн грн. Як зазначається, це без урахування нецільових (грошових) кредитів і кредитних карток. «Якщо взяти за основу середні показники за роком, то за період новорічних свят середньоденні продажі кредитів у 1,7–2 рази були більше, ніж середньоденні за весь рік. Середній чек одного кредиту в період новорічних свят зріс на 20% відносно до середньорічного», – йдеться в матеріалі видання із посиланням на начальника управління з продажу споживчих кредитів ПУМБ Олександра Реутова.
Крім того, в ОТП Банку зафіксували зростання на 31% за кількістю оформлених кредитів і 51% – за сумою.
Банкіри зазначають: активніше українці стали оформляти кредити онлайн під час інтернет-шопінгу. «На частку онлайн-продажів (інтернет-магазини і дистанційні канали) припало майже 39 000 договорів на суму 175,37 млн грн, що становить 35% всіх кредитних покупок», – підрахували в ПриватБанку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].