В США придумали, як штучний інтелект допоможе розвивати бізнес

В США придумали, як штучний інтелект допоможе розвивати бізнес

Ефективно працювати з великими обсягами даних про людей найкраще вдається машині

В США придумали, як штучний інтелект допоможе розвивати бізнес
фото Shutterstock

На думку експертів, штучний інтелект допоможе вибудувати оптимальну структуру бізнесу, йдеться в дослідженні IFC Review.

Як довели високотехнологічні компанії на зразок Google, Netflix, Amazon, повне використання даних клієнтів дає ключ до домінування на ринку, оскільки споживачі вже звикли очікувати максимально особистісного підходу.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Надалі в лідери вийдуть саме ті компанії, які проводять успішну сегментацію клієнтів і чия база даних структурована таким чином, щоб досягти максимальної функціональності.

Раніше з цим були проблеми через великий обсяг даних про клієнтів.

З появою штучного інтелекту завдання значно спростилося. АІ не лише прискорює процес обробки даних, а й методом безперервного машинного навчання виключає з розрахунків ту інформацію, яка є менш ефективною, замінюючи її на більш ефективну.

«За допомогою АІ ви можете відстежувати, що читають клієнти, у що вони інвестують, як вони подорожують, які їхні інтереси, чи велика в них сім'я і т. д., – пояснює Алессандро Тончія, співзасновник компанії Finantix, яка займається впровадженням інструментів штучного інтелекту в управління капіталом.

«З новою технологією ви можете налаштувати все, як потрібно саме вам – від того, як побудовано портфоліо ваших клієнтів до новин та інформації про продукцію, які ви відправляєте їм. Ми дійсно рухаємося в напрямку найвищого рівня персоналізації», – додає експерт.

Більш того, АІ може легко адаптувати свій підхід, оскільки база даних клієнтів змінюється з часом. Потреби клієнта рідко залишаються тими самими надовго, тому АІ – це не просто программа, а гнучкий механізм, який враховує величезний обсяг і різноманітність точок аналізу, які можна брати до уваги.

Філ Таттерсалл, директор консалтингової фірми EY's UK Wealth & Asset Management зазначає, що вже впроваджуються інструменти штучного інтелекту, які підвищують роль менеджера в компанії: «Потужна аналітика даних дозволить консультанту покращити взаємодію з клієнтами за допомогою більш швидкого прийняття рішень і здатності відповідати на складні питання в режимі реального часу», – каже він.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло