В США придумали, як штучний інтелект допоможе розвивати бізнес
Ефективно працювати з великими обсягами даних про людей найкраще вдається машині

На думку експертів, штучний інтелект допоможе вибудувати оптимальну структуру бізнесу, йдеться в дослідженні IFC Review.
Як довели високотехнологічні компанії на зразок Google, Netflix, Amazon, повне використання даних клієнтів дає ключ до домінування на ринку, оскільки споживачі вже звикли очікувати максимально особистісного підходу.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Надалі в лідери вийдуть саме ті компанії, які проводять успішну сегментацію клієнтів і чия база даних структурована таким чином, щоб досягти максимальної функціональності.
Раніше з цим були проблеми через великий обсяг даних про клієнтів.
З появою штучного інтелекту завдання значно спростилося. АІ не лише прискорює процес обробки даних, а й методом безперервного машинного навчання виключає з розрахунків ту інформацію, яка є менш ефективною, замінюючи її на більш ефективну.
«За допомогою АІ ви можете відстежувати, що читають клієнти, у що вони інвестують, як вони подорожують, які їхні інтереси, чи велика в них сім'я і т. д., – пояснює Алессандро Тончія, співзасновник компанії Finantix, яка займається впровадженням інструментів штучного інтелекту в управління капіталом.
«З новою технологією ви можете налаштувати все, як потрібно саме вам – від того, як побудовано портфоліо ваших клієнтів до новин та інформації про продукцію, які ви відправляєте їм. Ми дійсно рухаємося в напрямку найвищого рівня персоналізації», – додає експерт.
Більш того, АІ може легко адаптувати свій підхід, оскільки база даних клієнтів змінюється з часом. Потреби клієнта рідко залишаються тими самими надовго, тому АІ – це не просто программа, а гнучкий механізм, який враховує величезний обсяг і різноманітність точок аналізу, які можна брати до уваги.
Філ Таттерсалл, директор консалтингової фірми EY's UK Wealth & Asset Management зазначає, що вже впроваджуються інструменти штучного інтелекту, які підвищують роль менеджера в компанії: «Потужна аналітика даних дозволить консультанту покращити взаємодію з клієнтами за допомогою більш швидкого прийняття рішень і здатності відповідати на складні питання в режимі реального часу», – каже він.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.