Кабмін покращить якість автобусних перевезень
Уряд затвердив постанови щодо конкурсів на регулярних автобусних маршрутах та щодо правил надання автотранспортних послуг

Кабінет міністрів затвердив дві постанови про Порядок проведення конкурсу на регулярних автобусних маршрутах та про Правила надання послуг на автомобільному транспорті, якими зокрема передбачено створення належних умов для людей з інвалідністю, введення заявницького принципу на конкурсах на міжобласних автобусних маршрутах, спрощення процедури відкриття нових автостанцій та інші нововведення.
Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook міністр інфраструктури Володимир Омелян.
«Це не політ у космос, за яким вчора спостерігали з захватом, але це справжня революція у сфері автобусних перевезень!», – написав він і додав, – «Вперше за останні 10 років ми відходимо від застарілих рудиментів та впроваджуємо норми, які в першу чергу спрямовані на покращення безпеки та якості перевезень, а також створення належних умов для людей з інвалідністю».
Так, за словами міністра, практичні зміни полягають, зокрема у запровадженні конкурсу на міжобласні автобусні маршрути за заявницьким принципом, вимог щодо обов’язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю у кількості 35% до кінця 2019, а з 2020 року – 50%.
Крім того, зміни передбачають надання переваги на конкурсі перевізнику, який пропонує низькопідлогові автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (за стандартами Євро 3-Євро 6), а також перевізнику, який працював на маршруті без порушень – йому надається право продовжити дозвіл ще на 5 років за умови інвестування в оновлення автопарку.
Згідно повідомлення зміни полягають у спрощенні процедури проведення конкурсу на внутрішньообласні, приміські, міські автобусні маршрути за рахунок зменшення кількості документів, які подаються на участь у конкурсі та поступовий перехід на електронну систему подачі документів.
Також Омелян звернув увагу на зміни щодо функціонування автостанцій, для яких змінами передбачено спрощення процедури відкриття нових автостанцій та врегулювання давно існуючої проблеми взаємовідносин перевізників та автостанцій.
Крім того, про те яка реформа громадського транспорту очікується в Києві читайте у матеріалі Mind «Ставка на швидкість: який новий громадський транспорт з'явиться в Києві».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].