МАУ поповнила флот ще одним Boeing 737-800 NG
Це вже 27 літак у флоті авіакомпанії

Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» (МАУ) поповнила флот ще одним, 27-м, літаком «нового покоління» Boeing 737-800. Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії в понеділок.
«Повітряне судно UR-PSZ 2009 року випуску отримано МАУ в операційний лізинг від компанії Dubai Aerospace Enterprise (DAE) – одного з найбільших лізингодавців, що посів 7-е місце в світі за розміром флоту у 2017 році», – йдеться вповідомленні.
Як зазначається, повітряне судно офіційно зареєстровано в Україні під номером UR-PSZ. Літак Boeing 737-800 NG пасажирською ємністю в 186 крісел експлуатуватиметься у двокласному компонуванні салону по всій мережі середньомагістральних рейсів МАУ та розпочне виконувати комерційні польоти вже в лютому поточного року.
«Цього року ми плануємо подальше оновлення та поповнення парку, послідовне розширення географії польотів та збільшення частотності на вже освоєних маршрутах. У планах МАУ – подолання рекордної планки у 8 мільйонів пасажирів, перевезених у 2018 році» – йдеться в повідомленні з посиланням на директора з комунікацій МАУ Євгенію Сацьку.
Наразі до флоту МАУ входить 42 авіалайнери різних модифікацій, включаючи 27 середньомагістральних Boeing-737 NG. Середній вік парку – 11,8 року.
Нагадаємо, з 2013 року авіакомпанія МАУ – основний перевізник аеропорту Бориспіль. Тоді вона підхопила основні маршрути збанкрутілого «АероСвіту» і до нинішнього моменту наростила свою частку в цьому аеропорту до 65% (з 25% за підсумками 2012-го).
Зараз в аеропорту тісно пов'язують перспективи власного розвитку з цією авіакомпанією.
Детальніше про це читайте у матеріалі Mind «Наскрізний розрахунок: як аеропорт Бориспіль перетворюється на хаб».
МАУ – найбільша українська авіакомпанія. У 2016 році вона перевезла близько 6 млн пасажирів, це майже 70% від загальної кількості пасажирів, перевезених усіма українськими компаніями. З 2012 року співвласниками МАУ є Ігор Коломойський і Аарон Майберг.
Найбільшим авіаперевізник зумів стати завдяки банкрутству свого основного конкурента – авіакомпанії «Аеросвіт», про яке стало відомо в кінці грудня 2012 року. Той рік, наприклад, МАУ закінчила з показником 2,6 млн пасажирів, «Аеросвіт» – 3,1 млн пасажирів. Після виходу з ринку авіакомпанії «Аеросвіт» МАУ отримала більшу частину його маршрутів, а пізніше до неї перейшов практично весь основний флот збанкрутілої компанії і значна частина фахівців.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].