Користувачам Google Chrome більше не буде надокучати реклама
В Chrome з’явився вбудований фільтр реклами

Розробники Google цього тижня презентували довгоочікувану функцію в Chrome, яка автоматично блокує рекламу, яка так дратує користувачів. Про це повідомляє Ars Technica.
Починаючи з четверга, Chrome почав фільтрувати рекламні оголошення, які не відповідають певним критеріям, викладеним галузевою групою «Коаліція за кращу рекламу». Неприйнятими вважаються вікна, що спливають, відеооголошення із звуком, які запускаються автоматично, банери зі зворотнім відліком, а також надто великі за обсягом оголошення – такі, що займаються більше третини екрану.
Такий список було складено групою після опитування більше 40 000 користувачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].