Facebook відмовився від використання двох стрічок новин
Випробування нововведення у шести країнах не сподобалось ані користувачам, ані компаніям

Компанія Facebook завершила випробування «роздвоєної» стрічки новин у шести країнах. Про це повідомляє Reuters.
Facebook запустив експериментальні дві стрічки новин: одна залишалась оригінальною, з фото та іншими оновленнями від друзів, друга «expore feed»– включала матеріали з бізнес-сторінок, наприклад, ЗМІ. Для того щоб контент компаній потрапив до звичайної стрічки, їм доводилось за це заплатити.
Тестовий запуск відбувся в жовтні в Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці.
Нововведення швидко вплинуло на трафік ЗМІ в країнах: невдовзі після старту тесту 60 найпопулярніших медіавидань отримали вчетверо менше реакцій на нові публікації.
З огляду на те, що людям введення додаткової стрічки новин не сподобалось, соцмережа вирішила згорнути тест та підтримувати одну стрічку новин, сказав Адам Моссері, голова News Feed у Facebook.
«Люди казали, що вони менш задоволені дописами, які вони бачили, і дві окремі стрічки новин не допомогли їм зблизитись з друзями та сім'єю», – сказав Моссері.
Також він додав, що компанії в цих країнах повідомили, що «людям у країнах, де відбувались випробування, стало важче отримувати доступ до важливої інформації».
«Я сподіваюсь, що Facebook цікавитиметься тим, що відбувається всередині країн, в яких проходило тестування», – сказав словацький журналіст Філіпп Струхарік.
У Камбоджі ЗМІ радо зустріли новину про припинення тестування «роздвоєної» стрічки новин. Facebook став дуже важливою платформою для політичних новин у Камбоджі після того, як з ряду політичних причини велика кількість видань була змушена закритись.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].