Uber готується продати бізнес в південно-східній Азії конкуренту
Згідно підготовлюваної угоди Uber отримає частку компанії-конкурента у розмірі 30%

Компанія Uber Technologies Inc. домовилася про продаж основної частини операцій в південно-східній Азії своєму конкуренту в цьому регіоні – компанії Grab Inc. Про це повідомляє Інтерфакс з посиланням на газету The Wall Street Journal.
Видання пише, що в рамках підготовлюваної угоди Uber отримає приблизно 30% Grab. Проте сторони продовжують працювати над умовами угоди, і в результаті частка Uber в Grab може виявитися меншою, зазначило одне з джерел.
Згідно з оцінками Alphabet і сінгапурського держінвестфонду Temasek, обсяг ринку таксі у південно-східній Азії до 2025 року збільшиться більш ніж в п’ять разів – до $13,1 млрд у порівнянні з рівнем 2015 року – $2,5 млрд.
У той час як Uber зазнає труднощів у комунікації з регуляторами по всьому світу, Grab тісно працює з владою і краще розуміє місцеві звички. А кількість активних клієнтів Grab в регіоні більша, ніж в Uber, свідчать дані аналітичної компанії App Annie.
Uber – це система та мобільний додаток, що слугує для пошуку, виклику та оплати послуг таксі. Однією з особливостей, що відрізняє Uber-таксі від інших подібних сервісів, є співпраця виключно з приватними перевізниками. Ще однією відмінністю є те, що водій отримує лише початкову точку маршруту, а кінцевий пункт призначення дізнається в той момент, коли ви сідаєте в авто. Сервіс почав функціонувати в 2009 році, та на даний момент чудово функціонує в більш ніж шести сотнях міст по всьому світу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].