Незабаром користувачі зможуть самостійно контролювати персональні дані, які збирають технологічні компанії

Незабаром користувачі зможуть самостійно контролювати персональні дані, які збирають технологічні компанії

Порушення Загального регламенту захисту даних ЄС компаніями коштуватиме їм не менше 20 млн євро

Незабаром користувачі зможуть самостійно контролювати персональні дані, які збирають технологічні компанії
фото з pixabay.com

Євросоюз прийняв Загальний регламент захисту даних (General Data Protection Regulation, GDPR), який може мати значний вплив на найбільші технологічні компанії світу, включно із Facebook та Google. Про це повідомляє CNBC.

GDPR – частина законодавства, яка була затверджена у квітні 2016 року. Європейська влада надала компаніям два роки для того, щоб привести свою політику у відповідність до нового закону до 25 травня 2018 року, коли він набере сили.

Його мета полягає в тому, щоб дати користувачам контролювати свої персональні дані, які збирають компанії. Це не лише вплине на компанії ЄС, але й стосуватиметься компаній з-за меж блоку, якщо вони пропонують товари або послуги населенню країн блоку.

Основна увага GDPR приділяється умовам згоди, які були посилені. Таким чином, компаніям не вдасться скористатись плутаними або розпливчатими формулюваннями, щоб змусити користувача погодитись надати їм дані.

Збір даних осіб, які не досягли 16-річного віку, може бути здійснено лише за умови згоди батьків або опікунів.

Інше правило зобов’язує компанії повідомляти свої органи захисту про випадки порушень захисту даних протягом 72 годин з моменту, як вони про це дізнались. Компанії будуть зобов’язані повідомляти своїх клієнтів про виявлені порушення «без невиправданих затримок».

Коли йдеться про персональні дані, користувачі матимуть більше контролю. Вони зможуть отримати доступ до власних персональних даних, які зберігаються компаніями, та дізнатись де та з якою метою вони використовуються. Крім того, користувач може забажати, щоб його дані були знищені.

Якщо компанії порушуватимуть новий закон, їм загрожуватиме штраф у розмірі до 4% від загального річного обігу або 20 млн євро.

Великі технологічні компанії мали два роки на підготовку.

Нещодавно експерти із Barclays повідомили, що закон GDPR матиме великий вплив на соціальні мережі.

«Ми вважаємо, що показник середньомісячної кількості клієнтів Facebook та Twitter почне скорочуватись вже у ІІ кварталі. Показник щоденних відвідувачів є більш важливим… і також може дещо знизитись», – сказали аналітики компанії.

Нагадаємо: нещодавно в епіцентр скандалу з витоком даних 50 млн користувачів потрапила компанія Facebook. Більше про це можна дізнатись із матеріалу Mind «Обережно, Facebook: чому виник скандал з використанням персональних даних»

Компанія Apple вирішила зіграти на випередження та почала впроваджувати нові інструменти, які дозволять користувачам контролювати свої персональні дані до набуття чинності новим законом ЄС.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло