Василь Хмельницький домовився з Китаєм про випуск тракторів в Україні

Василь Хмельницький домовився з Китаєм про випуск тракторів в Україні

Бізнесмен планує випускати до 1000 тракторів на рік

Василь Хмельницький домовився з Китаєм про випуск тракторів в Україні
Фото: facebook/vkhmelnytsky

Бізнесмен Василь Хмельницький домовився з Китаєм про великовузлову збірку тракторів і планує налагодити виробництво до 1000 одиниць на рік.

Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook і додав, що спільне виробництво з китайцями в Україні – це реально.

«Привіз з Китаю цікавий контракт і досвід. (…) Якщо можливість з'явиться – китайці прийдуть з інвестиціями. Що вони говорять? Ми вам поставлятимемо продукцію, і якщо побачимо, що ринок великий і є попит, ми готові цю продукцію частково виробляти в Україні. Зараз йдеться тільки про великовузлову збірку. Згодом частка зростатиме і цілком може досягти 100%. В Україні є щорічний попит на 20000 тракторів. Виробляти тут 1000 тракторів на рік – це точно цікаво. А потім відкриється і європейський ринок», – написав він.

Висновки візиту до Китаю

Привіз з Китаю цікавий контракт і досвід. Нам точно є чому у китайців повчитися. Наприклад, економічному патріотизму – не чекати, поки китайці прокладуть через Україну новий Шовковий шлях, а почати будувати свій Чумацький шлях. Мої висновки: 1. Грошей у світі достатньо – потрібні знання, як їх отримати. Українському бізнесу треба рости, вчитися, шукати можливості, шукати партнерів, починати з малого і розвиватися. 2. Спільне виробництво з китайцями в Україні – це реально. Азіатські партнери дивляться на співпрацю позитивно. Бізнес покликаний заробляти гроші, він завжди шукає можливості. Якщо можливість з'явиться – китайці прийдуть з інвестиціями. Що вони говорять? Ми вам поставлятимемо продукцію, і якщо побачимо, що ринок великий і є попит, ми готові цю продукцію частково виробляти в Україні. Зараз йдеться тільки про великовузлову збірку. Згодом частка зростатиме і цілком може досягти 100%. В Україні є щорічний попит на 20000 тракторів. Виробляти тут 1000 тракторів на рік – це точно цікаво. А потім відкриється і європейський ринок. 3. Зараз почати виробництво в Україні стало простіше, особливо якщо ти володієш досвідом роботи всередині. Тому інвесторам потрібен партнер-провідник. Я дуже вірю в партнерство, це моя стратегія. І тому готовий підтримати і надихнути тих, хто йде вперед і щось робить – таких людей всього 10%. Можливо, хтось почав проект і потребує оборотних коштів – це точно цікаво, і для мене, і для країни. І якщо ви один з них, то я точно готовий з вами працювати.

Опубликовано Василем Хмельницьким 25 мая 2018 г.

Як він зазначив, українському бізнесу треба рости, вчитися, шукати можливості, шукати партнерів, починати з малого і розвиватися, адже, – «Грошей у світі достатньо – потрібні знання, як їх отримати».

Крім того, на його думку, зараз почати виробництво в Україні стало простіше, особливо якщо ти володієш досвідом роботи всередині. Тому інвесторам потрібен партнер-провідник.

«Я дуже вірю в партнерство, це моя стратегія. І тому готовий підтримати і надихнути тих, хто йде вперед і щось робить – таких людей всього 10%. Можливо, хтось почав проект і потребує оборотних коштів – це точно цікаво, і для мене, і для країни. І якщо ви один з них, то я точно готовий з вами працювати», – додав Хмельницький.

Як писав Mind, нещодавно співвласник девелоперської компанії UDP і аеропорту «Київ» (Жуляни) бізнесмен Василь Хмельницький відмовився від розвитку столичного ПАТ «Київпроекту» і продав свою частку в компанії Traylory Ventures, якій належить 94,4% в ПАТ.

Крім того, про викуплений бізнесменом Київський мотоциклетний завод, який було перетворено на парк високих технологій і розширять з 19 до 26 га, читайте в інтерв'ю Mind CEO і керуючого партнера UNIT.City Максима Яковера.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло