mind
Російська компанія хоче заблокувати «Розетку»

Російська компанія хоче заблокувати «Розетку»

Brand Monitor посилається на закони Російської Федерації, які не працюють на території України

Російська компанія хоче заблокувати 	«Розетку»
Фото Facebook rozetka

Російська компанія Brand Monitor, що надає послуги із захисту торгових марок в рунеті, звернулася до реєстратора домену онлайн-магазину «Розетка» з проханням заблокувати український сайт. Про це з публікацією фрагментів листа, пише засновник «Розетки» Владислав Чечоткін на своїй сторінці у Facebook.

Згідно з листом, Brand Monitor діє від імені власників торгових марок, які нібито незаконно використовує «Розетка», і з посиланням на  статтю 247 адміністративно-правового кодексу і статтю 1219 Цивільного кодексу РФ, висувається вимога «забезпечити видалення або обмеження доступу до незаконно розміщених матеріалів».

Зазначимо, що Brand Monitor посилається на закони Російської Федерації, які не працюють на території України, однак лист компанія надіслала українською мовою з проханням надати відповідь російською.

Помните вонючку с 22 евро? А затем цитрус и закон в раде запрещающий с требованием закрепить право на продажу любого...

Опубліковано Vladyslav Chechotkin 13 червня 2018 р.

У коментарі для ain.ua Чечоткін пояснив, що «Розетка» не має наміру будь-яким чином відповідати на претензії Brand Monitor, оскільки в Україні закони РФ не працюють.

«Мій пост про те, що сьогодні ви отримали лист від російських, але завтра можете отримати таке ж від українських – з посиланнями на українські закони, які вони намагаються протягнути. Вони розповідатимуть вам, що ви не маєте права продавати їхні товари, і я не маю такого права – його має тільки хто-небудь обраний. Це стосується не тільки електроніки – це стосується будь-якого брендованого товару: запчастин для тракторів, одягу, їжі – будь-якого брендованого матеріалу», – наголошує Чечоткін.

Rомпанія Brand Monitor працює в рунеті з 2015 року. За даними РБК, минулого року компанія мала 50 клієнтів-правовласників, 5 з яких – російські.

Система «відловлює» незаконне використання торговельної марки, далі інтернет-магазинам пропонують надати  документи, що підтверджують законність використання ними спірних ТМ. Після цього Brand Monitor, посилаючись на статті та американський «Закон про авторське право в цифрову епоху», звертається до реєстраторів доменів. У випадку відсутності результату – ініціює судовий розгляд.

Згідно з дослідженням Союзу споживачів України, онлайн-магазин «Розетка» не опинилась в списку порушників законодавства України. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті