Starbucks закриє в США 150 своїх кав'ярень
Компанія розраховує, що закривши найменш прибуткові заклади, збільшість виручку в інших своїх точках

Американська компанія Starbucks заявила, що планує закрити близько 150 кав'ярень на території США, вказано на офіційному сайті мережі кав'ярень.
Так, компанія уточнила, що в 2019 році закриє 150 кав'ярень в США, що в три рази перевищує середню кількість закритих протягом останніх кількох років точок.
Starbucks додала, що також має намір сповільнити темпи зростання кількості своїх точок в аеропортах, супермаркетах та інших роздрібних магазинах.
У компанії уточнили, що завдяки цим заходам планують підвищити рівень продажів, а також надати вигоди для власників акцій. В рамках оптимізації закриють найменш прибуткові кав'ярні в тих районах, де працює велика кількість кафе Starbucks.
Мережа кав'ярень також планує розширити асортимент продуктів здорового харчування. В планах компанії – розширювати клієнтську базу за допомогою цифрових технологій і просування свого мобільного додатка.
Starbucks налічує понад 20 тис. торгових точок по всьому світу.
***
Нагадаємо, Starbucks опинилася в центрі скандалу за участю двох афроамериканців. 12 квітня в одній кав’ярень Філадельфії двоє чоловіків сиділи за столиками, нічого не замовивши й очікуючи на товариша. Один із них попросив дозволу скористатися туалетом, але співробітники Starbucks не пропустили його, мотивуваши тим, що туалет – тільки для покупців. Потім вони викликали поліцію.
Поліцейські вивели афроамериканців з кафе в наручниках. Це зняли на відео оточуючі і виклали в інтернет. Чоловіки близько восьми годин провели у відділку, поки поліція не визнала, що ніякого правопорушення не було.
Подія отримала величезний резонанс, в тому числі тому, що Starbucks позиціонує себе як передова компанія і борець за рівні права. Відео в соцмережах набрало мільйони переглядів та поширень. Біля кав’ярень Starbucks почали проводитися протестні акції.
Після інциденту в Філадельфії керівництво Starbucks публічно вибачилося за те, що сталося і пообіцяло змінити правила спілкування співробітників з відвідувачами.
Після скандалу компанія дозволила користуватися туалетами в своїх кав’ярнях і сидіти за столиками всім охочим, незалежно від того, купили вони щось чи ні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].