Авто року 2019: перше наочне знайомство з претендентами
Головні номінації: «легковий автомобіль року» та «кросовер року»

Днями в Україні відбувся перший ознайомчий тест-драйв всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2019», організатори якої обирають найкращі моделі на вітчизняному ринку. До складу журналістського журі конкурсу входить й кореспондент Mind.
Головних номінацій дві: «легковий автомобіль року» та «кросовер року».
У першому етапі конкурсу взяли участь 16 автівок. Серед легкових: BMW 6 GT, Mercedes-Benz CLS, Mini Cooper S, Toyota Camry та електромобіль BMW i3S. Кросовери були представлені BMW X2 та X3, Citroen C3 Aircross, Jaguar E-Pace, Mazda CX-3 та CX-9, Mitsubishi Eclipse Cross, Renault Duster, Seat Arona FR, Skoda Karoq, Volvo XC40.
Читачі Mind вже знайомі з одним із заявлених претендентів – кросовером Skoda Karoq. З іншими моделями ми познайомимо вас у наступних індивідуальних тест-драйвах.
Дводенний тест-драйв акції «Автомобіль року в Україні 2019» відбувався на шляхах Київської та Чернігівської областей. Машини проїхали понад 600 км. Окрім того, відбувалися відбіркові заїзди довжиною близько 25 км для кожного автомобіля-претендента. Для легковиків була прокладена траса, яка мала ділянки з різним типом покриття ― від гладенького асфальту до щербатих сільських доріг. Кросовери оцінювалися на позашляховій трасі ― тут білий пісок, гравій, вузенькі лісові стежини й, знову ж таки, асфальт.
Однакові умови для всіх претендентів дозволили членам журі об’єктивно оцінити машини та зробити попередні висновки щодо шансів на перемогу кожного учасника. Бали не виставлялися ― це відбуватиметься у фінальній частині конкурсу наприкінці 2018 року. Перед цим відбудеться другий ознайомчий етап, у якому візьмуть участь інші моделі з числа новинок українського ринку.
Нагадаємо, що у всеукраїнській акції «Автомобіль року в Україні 2019» беруть участь легкові автомобілі та SUV (кросовери та позашляховики), представлені на українському ринку у проміжок з 20 листопада 2017 року по 20 листопада 2018 року. Переможців обирають за результатами голосування громадського та професійного журналістського журі, голоси яких розподіляються порівну. Такий алгоритм надає можливість найбільш об’єктивно визначити переможців та збільшує інтерес до конкурсу з боку вітчизняних автолюбителів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].