В Китаї будуть курсувати пасажирські поїзди на магнітній подушці
Завдяки цій технології вагони не торкаються землі, а значить не зношуються і практично безшумні

Провідний китайський виробник залізничних складів CRRC Changchun Railway Vehicles розробляє поїзд середньої і малої швидкості на магнітній подушці (маглев) нового покоління, повідомляє агентство «Сіньхуа», на яке посилається «Інтерфакс».
Новий маглев, максимальна швидкість якого складе 120 км/год, буде характеризуватися більш високою вібростійкістю і звукоізолюючою ефективністю.
Особливість такого поїзду в тому, що завдяки магнітній подушці він не торкається землі. Основна вигода такої технології в тому, що зношування внаслідок сили тертя фактично відсутнє, тому такі поїзди більш довговічні.
Як очікується, перший подібний поїзд буде доставлений клієнту вже в червні 2019 року.
Склади нового покоління будуть курсувати по першій в країні спеціальній середньо- і низьошвидкісній туристичній лінії з магнітною підвіскою. Нещодавно CRRC Changchun Railway Vehicles виграла тендер на будівництво цієї 38-кілометрової лінії, розташованої на території міста Ціньюань провінції Гуандун на півдні Китаю.
Такі лінії відрізняються, в тому числі низькою собівартістю будівництва, коротким будівельним циклом, малим радіусом повороту, високою безпекою для екологічного середовища і пасажирів.
Вони є хорошим вибором для вирішення проблеми транспорту в міських районах, туристичних зонах і транспортного сполучення міст, які знаходяться недалеко один від одного, зазначає видання.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].