Burberry спалила непроданого одягу на понад $36 млн у 2017-му
Компанія не готова продавати його зі знижками або віддавати на благодійність

Дизайнерський бренд Burberry спалив непроданого одягу на $36,5 млн у 2017 році. Про це інформує New York Post.
Як повідомляється, за останні п'ять років компанія, відома своїм унікальним дизайном, знищила одягу на $65 млн.
Інсайдери стверджують, що компанія йде на такі відчайдушні кроки, аби не продавати свою «елітну» продукцію задешево та «неправильним людям».
Burberry заявила, що прагнула діяти «відповідним чином» під час утилізації, щоб мінімізувати кількість відходів.
Burberry, яку Forbes оцінив у $9,6 млрд, сказала, що проблема відходів є дуже серйозною, і що вона використовує спеціальні сміттєспалювальні установки.
«У Burberry є обережні процеси, щоб звеcти до мінімуму кількість надлишків, що ми виробляємо… У випадках, коли треба прибрати продукт, ми робимо це відповідальним чином, і ми продовжуємо шукати способи скорочення та переоцінки наших відходів. Це ключова частина нашої стратегії відповідальності до 2022 року і ми створили партнерські відносини і підтримуємо інноваційні організації, щоб допомогти досягти цієї цілі», – сказав представник Burberry.
ЗМІ звернулись і до інших модних будинків за коментарями, що вони роблять із непроданим одягом та товарами.
Бренд Temperley відповів, що непроданий одяг або йде на благодійність, або продається зі знижкою.
Інші відомі бренди, такі як Richemont, який є власником Cartier та Montblanc, повідомив, що за два останні роки знищив годинників більш ніж на $500 млн.
Нагадаємо: шведська модна компанія H&M заявила, що вартість її непроданого товару зросла на 13% порівняно з минулим роком і складає наразі 36 млрд шведських крон ($4 млрд). Але ця компанія збирається продавати його на розпродажах або віддати на благодійність.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].