В Китаї збудують найбільший підводний тунель
В тунелі, протяжністю 135 км, будуть їздити не лише автомобілі, а й потяги

В Китаї планують реалізувати найбільш амбітний та ризикований інфраструктурний план із будівництва найдовшого підводного тунелю, який поєднає материковий Китай та Тайвань. Про це повідомляє Slash Gear із посиланням на South China Morning Post.
Ідея сама по собі не є новою. Обговорення проекту розпочалось в 20116 році і лише нещодавно вчені та інженери домовились про те, яким чином її реалізувати. Будівництво Євротунелю під Ла-Маншем у порівняні з їх проектом виглядає як дитяча гра.
Планується, що китайський тунель матиме довжину у 135 км,в той час як Євротунель має всього 37 км підводної частини.
Тунель буде не лише довшим, а й ширшим за європейський – його ширина складатиме 10 метрів в діаметрі. У ньому буде дорога для руху автомобілів в обох напрямках, 2 залізні дороги та системи забезпечення електроенергією.
Враховуючи протяжність тунелю, вчені пропонують створити штучні «острівці» посеред протоки, які працювали б як центри забору та обробки повітря.
Втім найбільшою перепоною на шляху реалізації проекту стане політика. Китай завжди вважав Тайвань частиною своєї території, яку, за будь-яку ціну треба об’єднати із материком. Тайвань, зі свої сторони, вважає себе суверенною країною. Пекін, скоріше всього, продовжуватиме свій проект, без отримання згоди від Тайбею, що може ще більш ускладнити відносини між країнами.
Повідомляється, що відкриття тунелю заплановано на 2030 рік.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].