Витрати Samsung на лобізм у США зростають, компанія переносить офіс ближче до Конгресу

Витрати Samsung на лобізм у США зростають, компанія переносить офіс ближче до Конгресу

Ще більше за Samsung на лобіювання своїх інтересів витрачають Microsoft, Qualcomm і Apple

Витрати Samsung на лобізм у США зростають, компанія переносить офіс ближче до Конгресу
Samsung Engineering

Samsung Electronics, найбільший у світі виробник смартфонів і напівпровідникової продукції, збільшив витрати на лобіювання своїх інтересів в США більш як на 50% у 2018 році. Про це з посиланням на галузеві джерела повідомляє південнокорейське агентство Yonhap News, пише DailyComm.

Як стверджують інформатори, Samsung переносить свій вашингтонський офіс ближче до Капітолійського пагорбу, щоб спростити контакти з американськими законодавцями в Конгресі США. Samsung до кінця 2018 року відкриє офіс площею 2650 кв. м у 3-5 хвилинах ходьби від будівлі Конгресу.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

«Таке розташування дозволить Samsung швидше реагувати на події в Вашингтоні, які здатні впливати на її бізнес в США – провідній економіці світу», – заявило джерело.

Згідно з даними американської неурядової організації Center for Responsive Politics, яка відстежує лобістську діяльність компаній, в першій половині 2018 року Samsung витратила в США понад $2,2 млн на те, щоб донести свої погляди до американських політиків і чиновників.

Минулого року за такий же період цей показник склав $1,47 млн, таким чином витрати Samsung на лобізм збільшилися на 50%. Загалом у 2017 році компанія направила на ці цілі $3,41 млн.

При цьому до 2012-го річний бюджет Samsung на лобізм в США був набагато скромнішим і не досягав $1 млн, зазначають оглядачі.

Згідно з даними, оприлюдненими самою Samsung, її лобістські зусилля зосереджені переважно на законодавцях у Палаті представників і Сенаті, але також компанія шукає можливості для діалогу з представниками міністерства торгівлі США, Білого дому і Торгового представництва Сполучених Штатів.

«Раніше Samsung концентрувала зусилля на лобіювання своїх інтересів в сфері прав на об'єкти інтелектуальної власності, але з минулого року, після того як президентом США став Трамп, змістила фокус на питання загальної торгівлі», – заявило агентству анонімне джерело, що працює в компанії.

За інформацією Yonhap, в рейтингу компаній з усього світу, які намагаються впливати на американських політиків і законодавців, Samsung посідає дев'яте місце, поступаючись за видатками на лобізм корпораціям Microsoft, Qualcomm і Apple, а також нафтовидобувним гігантам.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло