Корпоративні випуски новин: новий тренд спілкування зі стейкхолдерами
Агрохолдинг МХП перейняв комунікаційну практику і першим у своєму сегменті створив власну телевізійну службу новин

Сьогодні вести діалог зі стейкхолдерами та обговорювати актуальні для регіонів теми можна без зайвих посередників через ЗМІ й популярні соцмережі. Тож компанії застосовують нові методи комунікацій, висвітлюючи корпоративні події через відеосюжети в загальному доступі на YouTube та Facebook.
Спілкування компанії зі всіма зацікавленими сторонами – невід’ємна складова її успіху. Що більше каналів комунікації, то ефективніша взаємодія, адже кожна зі сторін отримує вичерпну інформацію про діяльність компанії без офіційних запитів. Відомі міжнародні холдинги вже мають досвід випуску корпоративних новин. Приміром, уже вийшло 44 новинних відеоролики компанії «Life Is Good» під назвою «LG News». Український агрохолдинг МХП перейняв комунікаційну практику і першим у своєму сегменті створив власну телевізійну службу новин. Як повідомляють у прес-службі компанії, відтепер про досягнення підприємств компанії, перемоги та плани на майбутнє можна дізнаватися не лише з національних та регіональних ЗМІ, а й з нової відеопрограми «MХП news», яка стартувала наприкінці липня. Нещодавно вийшов уже третій випуск програми.
«MХП news» – власні новини вітчизняного виробника курятини. Холдинг ділиться секретами інноваційного бізнесу та розповідає про розвиток регіонів. Короткі, проте ємкі та насичені цікавими фактами відеоролики може побачити кожен охочий, потрібно лише мати доступ до інтернету. Надалі нові сюжети виходитимуть регулярно, а їхнє наповнення буде залежати від побажань підписників. У сюжетах висвітлюються важливі події та подається інформація щодо розвитку інфраструктури окремих регіонів, стажування майбутніх молодих спеціалістів, реалізацію нових освітніх проектів та багато іншого.
Створенню такого суспільно значущого каналу спілкування із населенням, неформального та легкого для сприйняття передував успіх попереднього відеопроекту – «МХП Stories», завдяки якому українці мають змогу бачити, як проходять робочі будні підприємств сучасного вітчизняного агрохолдингу. Наразі вже вийшло 8 серій про життя колективу МХП. Такі сюжети будуть виходити й надалі. Для отримання доступу на перегляд варто підписатися на обидва канали.
Ознайомитися зі всіма випусками «MХП news» та підписатися на нові можна в YouTube та Facebook.