MindBrand

МХП

Агроіндустріальний холдинг, який спеціалізується на виробництві курятини, вирощуванні зернових, виробництві готових до вживання м'ясних і м'ясо-ковбасних виробів.

МХП на Mind

МХП за II квартал збільшив експорт курятини на 23%
18 липня 2021
НКЦПФР допустила до обігу ще вісім випусків євробондів
16 липня 2021
НКЦПФР допустила до обігу в Україні єврооблігації п'яти українських компаній
9 липня 2021
МХП Косюка отримав $870 000 прибутку за перший квартал
19 травня 2021
Косюк продає свою 85-метрову яхту за 119 млн євро
8 квітня 2021
Компанія Косюка інвестуватиме $12 млн у створення R&D-центру
26 березня 2021
Хід на випередження: навіщо українському бізнесу розвивати інновації
2 лютого 2021
МХП у III кварталі 2020 року наростив продажі курятини на 18% за рахунок експорту
21 жовтня 2020
Moody's підвищило рейтинги «Метінвесту» і МХП
18 червня 2020
МХП Косюка отримав $174 млн чистого збитку за І квартал року
2 червня 2020
АМКУ попередив агрохолдинг Косюка про відповідальність за можливий дефіцит курятини
10 квітня 2020
Залишатися на місцях: чому забуксувала боротьба з українськими олігархами
30 березня 2020
МХП Косюка виділить 15 млн грн на боротьбу з коронавірусом на Вінниччині
21 березня 2020
Через міцну гривню МХП Косюка втратив $70 млн EBITDA
12 лютого 2020
МХП Косюка створює групу компаній для трансформації бізнесу
15 листопада 2019
Китай може відкрити ринок для української курятини до кінця року – Bloomberg
2 жовтня 2019
Пов’язані між собою підприємства Косюка отримали майже 1 млрд грн держпідтримки минулоріч
1 жовтня 2019
МХП більше не вироблятиме фуа-гра
31 липня 2019
Іронія долі: як Всеукраїнська аграрна рада «підклала свиню» аграріям
22 липня 2019
Зеленський ініціює антикорупційну перевірку МХП
19 липня 2019

Про компанію МХП

«МХП» (до лютого 2021 року  – «Миронівський хлібопродукт») – агроіндустріальний холдинг, який спеціалізується на виробництві курятини, вирощуванні зернових, виробництві готових до вживання м'ясних і м'ясо-ковбасних виробів. Холдинг володіє брендами «Наша Ряба», «Легко!», «Бащинський», Qualiko та Ukrainian Chicken.

Влітку 2020 року «МХП» запустив мережу магазинів «М'ясомаркет»: до кінця року агрохолдинг відкрив 52 нові точки продажу. У вересні «МХП» запустив мережу з продажу шаурми Döner Market.

У березні фінансовий директор компанії Вікторія Капелюшна повідомила про плани холдингу інвестувати близько $12 млн у створення R&D-центру та індустріальної кухні в рамках трансформації бізнесу з сировинного в кулінарний.